פתיחת חשבון בטעות
-
@פרטוש-משה לא יודע אם אפשר למחוק...
אבל אתה פשוט יכול ללחוץ יציאה -
@פרטוש-משה אמר בפתיחת חשבון בטעות:
היי פתחתי חשבון בטעות על כתובת מייל אחרת שלא שלי איך אני מוחק אותו?
יש לך כאן https://support.google.com/mail/answer/32046?hl=iw הדרכה למחיקת החשבון.
-
@פרטוש-משה אמר בפתיחת חשבון בטעות:
היי פתחתי חשבון בטעות על כתובת מייל אחרת שלא שלי איך אני מוחק אותו?
יש לך כאן https://support.google.com/mail/answer/32046?hl=iw הדרכה למחיקת החשבון.
@דוד-מלך-ישראל דבר ראשון הוא מדבר על חשבון בפורום
דבר שני שים לב שהוא כבר מורחק -
@דוד-מלך-ישראל דבר ראשון הוא מדבר על חשבון בפורום
דבר שני שים לב שהוא כבר מורחק@מה-הבעיה אמר בפתיחת חשבון בטעות:
@דוד-מלך-ישראל דבר ראשון הוא מדבר על חשבון בפורום
דבר שני שים לב שהוא כבר מורחקאוקיי, לא הבנתי
אגב, מורחק היינו לצמיתות? -
@מה-הבעיה אמר בפתיחת חשבון בטעות:
@דוד-מלך-ישראל דבר ראשון הוא מדבר על חשבון בפורום
דבר שני שים לב שהוא כבר מורחקאוקיי, לא הבנתי
אגב, מורחק היינו לצמיתות? -
-
@דוד-מלך-ישראל
איך אפשר להרחיק לצמיתות? גם לי זה קרה! -
@דוד-מלך-ישראל
איך אפשר להרחיק לצמיתות? גם לי זה קרה!@חייים-א אמר בפתיחת חשבון בטעות:
@דוד-מלך-ישראל
איך אפשר להרחיק לצמיתות? גם לי זה קרה!לא הבנתי את השאלה
-
@דוד-מלך-ישראל
איך אפשר להרחיק לצמיתות? גם לי זה קרה! -
@מה-הבעיה אמר בפתיחת חשבון בטעות:
@דוד-מלך-ישראל דבר ראשון הוא מדבר על חשבון בפורום
דבר שני שים לב שהוא כבר מורחקאוקיי, לא הבנתי
אגב, מורחק היינו לצמיתות?@דוד-מלך-ישראל אמר בפתיחת חשבון בטעות:
מורחק היינו לצמיתות?
לא
יש מורחק
ויש מורחק לצמיתות
https://mitmachim.top/groups/מורחק-לצמיתות@חייים-א אמר בפתיחת חשבון בטעות:
גם לי זה קרה!
מה קרה?
-
@דוד-מלך-ישראל אמר בפתיחת חשבון בטעות:
מורחק היינו לצמיתות?
לא
יש מורחק
ויש מורחק לצמיתות
https://mitmachim.top/groups/מורחק-לצמיתות@חייים-א אמר בפתיחת חשבון בטעות:
גם לי זה קרה!
מה קרה?
-
@דוד-מלך-ישראל אמר בפתיחת חשבון בטעות:
מורחק היינו לצמיתות?
לא
יש מורחק
ויש מורחק לצמיתות
https://mitmachim.top/groups/מורחק-לצמיתות@חייים-א אמר בפתיחת חשבון בטעות:
גם לי זה קרה!
מה קרה?
-
פתחתי בטעות עוד חשבון עם אותו שם משתמש ומייל אחר (בגלל מילוי טופס אוטומטי של כרום...) וזה לפעמים מתבלבל לי, תלוי איך אני נכנס.
לא ברור איך לא אמר לי שהשם משתמש תפוס. -
@משה-מזרחי
מתי שהוא, תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות