התקנת אפליקציות בשיומי
-
יש למישהו פתרון התקנתי בשיאומי תומך כשר אפליקציית דפדפן כרום שזה לא מצריך שרותי גוגל וחוץ מאתר התמיכה של נטפרי הוא לא מצליח לפתוח לי כלום התחברתי לאוטובוס הוא כותב לי את האתר של אגד ולא יותר מזה אני עושה חיפוש בגוגל כתוב לי שהמכשיר לא הצליח להתחבר לגוגל בכתובת WWW.GOOGEL.COM
-
יש למישהו פתרון התקנתי בשיאומי תומך כשר אפליקציית דפדפן כרום שזה לא מצריך שרותי גוגל וחוץ מאתר התמיכה של נטפרי הוא לא מצליח לפתוח לי כלום התחברתי לאוטובוס הוא כותב לי את האתר של אגד ולא יותר מזה אני עושה חיפוש בגוגל כתוב לי שהמכשיר לא הצליח להתחבר לגוגל בכתובת WWW.GOOGEL.COM
-
@אליהו-ה יש חסימה שהמפתחים עושים בגרסאות של יהיה אינטרנט חופשי ומטעמי... א"א לפרט מה היא ואל תשאל למה כי ימחקו את השרשור
-
@אליהו-ה אמר בהתקנת אפליקציות בשיומי:
@איש-אמת אני לא החלפתי גרסה אבל זה הגרסה המקורית שהגיעה עם המכשיר משיאומי
-
@אליהו-ה אמר בהתקנת אפליקציות בשיומי:
@איש-אמת אני לא החלפתי גרסה אבל זה הגרסה המקורית שהגיעה עם המכשיר משיאומי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות