פריצת סיסמא לנוקיה 105 כשר
-
@Yair אמר בפריצת סיסמא לנוקיה 105 כשר:
@מישהו12 אז זה לא נוקיה 105.
זה כן!!!!!
מהגירסא הראשונה

זה הזה הכחול!!!!! -
@Yair אמר בפריצת סיסמא לנוקיה 105 כשר:
@מישהו12 זה מצריך קופסא שמתחברת לפינים של המכשיר.
אין לי כזו ( שעובדת בכל אופן..)אולי יש לך חיבור fabos
-
@Yair אמר בפריצת סיסמא לנוקיה 105 כשר:
@מישהו12 זה מצריך קופסא שמתחברת לפינים של המכשיר.
אין לי כזו ( שעובדת בכל אופן..)אולי יש לך חיבור fabos
-
@זונדל-גרנד התכוונת חיבור F-BUS
ולא, אין לי כזה. -
@Yair אתה יודע אוליי איך משיגים כזה דבר ואיך משתמשים בזה?
@זונדל-גרנד אמר בפריצת סיסמא לנוקיה 105 כשר:
@Yair אתה יודע אוליי איך משיגים כזה דבר ואיך משתמשים בזה?
זה בוודאי לא יהיה זול וזה לא נראה לי שווה בשביל לפרוץ מכשיר אחד 🧐
-
לא שאלתי על דבר זול ולא על מכשיר אחד
פשוט איפה משיגים כבל פאבוס -
לא שאלתי על דבר זול ולא על מכשיר אחד
פשוט איפה משיגים כבל פאבוס@זונדל-גרנד אמר בפריצת סיסמא לנוקיה 105 כשר:
משיגים כבל פאבוס
זה לא רק כבל.
זה כבל, תוכנה, קופסא שמתחברת לכבל... -
אז איך משיגים הכל

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות