נוקיה 230 תומך סלקום??
-
הזמנתי נוקיה 230 ושכחתי לבדוק האם הוא תומך סלקום.
כרגע, הוא בדרך והאתר שממנו הזמנתי את המכשיר גרוע ב"צור קשר"
מישהו יודע לומר לי האם הוא תומך סלקום או לא?? -
לפי דעתי לא מכיוון שבקומה הכשרה של סלקום עובדת רק על imei מסויים שלא נראה לי של230 יש אותו
-
לפי דעתי לא מכיוון שבקומה הכשרה של סלקום עובדת רק על imei מסויים שלא נראה לי של230 יש אותו
@מיכאל-ה1234 הכנסתי את הסים והוא קלט רק את האנשי קשר. לא חייג.
כנראה שאתה צודק. אפתח נושא חדש לשאול מה עושים עם הבעיה...
תודה רבה

-
הזמנתי נוקיה 230 ושכחתי לבדוק האם הוא תומך סלקום.
כרגע, הוא בדרך והאתר שממנו הזמנתי את המכשיר גרוע ב"צור קשר"
מישהו יודע לומר לי האם הוא תומך סלקום או לא??@ירושלים-שלי פעם הבאה תברר לפני שאתה קונה
-
@ירושלים-שלי פעם הבאה תברר לפני שאתה קונה
@YYonatan זה בסדר גם אם לא. יש לי מה לעשות עם זה גם אם לא יתמוך.
במקרנ הכי גרוע מניידים סים. -
@ירושלים-שלי פעם הבאה תברר לפני שאתה קונה
@YYonatan בסוף זה הסתדר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות