להפוך נוקיה 208 לעברית
-
אם אני לא טועה אתה יכול בתוכנה של ההחלפת תפריט לשנות את זה לעברית
-
נראה לי שכבר דיברו על זה פה
-
אם אני לא טועה אתה יכול בתוכנה של ההחלפת תפריט לשנות את זה לעברית
@מיכאל-ה1234 אתה בטח מתכוון להחלפת גירסא...
@ישראל-א. וכן יש בפורום גירסא ל208 ומחליפים עם תוכנה פשוטה שנקראת BEST -
אבל ידוע לי שצריך דונגל בשביל זה לא??
-
אבל ידוע לי שצריך דונגל בשביל זה לא??
-
זה סך הכול תשובה מה זה דונגל
אבל אני כמעט בטוח שצריך דונגל.... -
זה סך הכול תשובה מה זה דונגל
אבל אני כמעט בטוח שצריך דונגל....@מיכאל-ה1234 זה תשובה לכל!!! תבדוק טוב
-
זה סך הכול תשובה מה זה דונגל
אבל אני כמעט בטוח שצריך דונגל....@מיכאל-ה1234 וכדאי שתלמד לתייג...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות