באג בחיוג לתא קולי (נוקיה c2)
-
אני מחייגת לתא קולי בחיוג מהיר (על סיפרה אחד) והוא מחייג לי לאיש קשר אחר ומראה את כל הפרטים של איש הקשר הזה.
מה עושים?
בחיוג מהיר אין שום אופציה לשנות או להסיר את הספרה אחת...
מה עושים??
(אולי בגלל פשלה בצריבה??) -
אני מחייגת לתא קולי בחיוג מהיר (על סיפרה אחד) והוא מחייג לי לאיש קשר אחר ומראה את כל הפרטים של איש הקשר הזה.
מה עושים?
בחיוג מהיר אין שום אופציה לשנות או להסיר את הספרה אחת...
מה עושים??
(אולי בגלל פשלה בצריבה??)@ירושלים-שלי אם יש במכשיר הגדרות הודעות SMS ניתן לשנות שם את מספר התא קולי כך שיהיה אפשרי להגדיר את המספר האמיתי של התא קולי.
-
@ירושלים-שלי אם יש במכשיר הגדרות הודעות SMS ניתן לשנות שם את מספר התא קולי כך שיהיה אפשרי להגדיר את המספר האמיתי של התא קולי.
@dudu אמר בבאג בחיוג לתא קולי (נוקיה c2):
@ירושלים-שלי אם יש במכשיר הגדרות הודעות SMS ניתן לשנות שם את מספר התא קולי כך שיהיה אפשרי להגדיר את המספר האמיתי של התא קולי.
הסתדר תודה רבה


-
@dudu אמר בבאג בחיוג לתא קולי (נוקיה c2):
@ירושלים-שלי אם יש במכשיר הגדרות הודעות SMS ניתן לשנות שם את מספר התא קולי כך שיהיה אפשרי להגדיר את המספר האמיתי של התא קולי.
הסתדר תודה רבה


@ירושלים-שלי
איך הסתדר? גם לי יש אותה בעיה. -
@ירושלים-שלי
איך הסתדר? גם לי יש אותה בעיה.@יושב-אהלים יש לך במכשיר תפריט מלא?? זאת אומרת יש לך כמו בתמונה??


-
יש לי לא כשר
-
יש לי לא כשר
@יושב-אהלים
עם כל התפריט שיש בתמונה -
@יושב-אהלים
עם כל התפריט שיש בתמונה@יושב-אהלים מעולה. תכנס ל- sms אח''כ תכנס ל- הודעות קוליות. שם האופציה השניה אתה כותבת את מספר התא קולי ומוחק את המספר הקיים שכתוב בטעות..
אם לא הסתדר תעדכן... -
@יושב-אהלים
עם כל התפריט שיש בתמונה@יושב-אהלים הסתדרת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות