עזרה - בהעברת משחקים ופתיחתם בC2
-
@כהן-צדק
, אפשר להבין אותו הוא הרי חדש פה, וחוץ מזה שאני מקבל התראות גם אם הוא לא מתייג אותי@איציק-דייטש אין עליייייייייייייייייייייייייך בעולם
-
@כהן-צדק
, אפשר להבין אותו הוא הרי חדש פה, וחוץ מזה שאני מקבל התראות גם אם הוא לא מתייג אותי@איציק-דייטש איך עושים שיהיה כתוב בפורום שזה הסתדר כבר
-
@כהן-צדק
, אפשר להבין אותו הוא הרי חדש פה, וחוץ מזה שאני מקבל התראות גם אם הוא לא מתייג אותי@איציק-דייטש וואי איזה באסה איך אני מגיע למשחקים אולי תגיד לי איך עושים קישור לתיקייה כי יש לי רק קישור לנגן ולכרטיס דחוף
-
@איציק-דייטש וואי איזה באסה איך אני מגיע למשחקים אולי תגיד לי איך עושים קישור לתיקייה כי יש לי רק קישור לנגן ולכרטיס דחוף
-
@ELAZAR1 לא הבנתי את השאלה
@איציק-דייטש איך אני מגיע למשחקים
-
@ELAZAR1 לא הבנתי את השאלה
@איציק-דייטש דחוף
-
@איציק-דייטש איך אני מגיע למשחקים
-
@ELAZAR1 איפה בפלאפון?
@איציק-דייטש כן
-
@איציק-דייטש כן
-
@ELAZAR1 זה c2 כשר?
@איציק-דייטש כן
-
@ELAZAR1 זה c2 כשר?
@איציק-דייטש אפשר לעשות קישור?
-
@איציק-דייטש אפשר לעשות קישור?
-
@ELAZAR1 קודם כל לא על כל דבר צריך לעשות שני פוסטים, ויש דרך לפתוח את זה אני לא זוכר כרגע, אבל יש מצב שנעשה את זה אחרי החג?
@איציק-דייטש לא הבנתי אני שיחקתי בזה וכשסגרתי את זה אני לא מצליח לפתוח את זה שוב
-
@איציק-דייטש לא הבנתי אני שיחקתי בזה וכשסגרתי את זה אני לא מצליח לפתוח את זה שוב
-
@ELAZAR1 אין לי זמן עכשיו במוצ"ש אני יעזור לך בכיף אוקיי?
@איציק-דייטש תודה
-
@איציק-דייטש תודה
-
@ELAZAR1 שבת שלום וחג שמח!!
@איציק-דייטש איציק אתה פה
-
@איציק-דייטש איציק אתה פה
-
@ELAZAR1 כן
@איציק-דייטש יש לך מה לעזור לי
-
@איציק-דייטש יש לך מה לעזור לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות