מה אפשר עדיין לשפר?
-
@אלישי אם תוכל בבקשה לעשות שאם אני כותב משהו בנושא כלשהו אז אני לא יתחיל לעקוב אחריו
-
@אלישי אם תוכל בבקשה לעשות שאם אני כותב משהו בנושא כלשהו אז אני לא יתחיל לעקוב אחריו
@איש-יהודי-טוב יש למטה כפתור עוקב תלחץ עליו ותבחר בלא עוקב
-
@אלישי אם תוכל בבקשה לעשות שאם אני כותב משהו בנושא כלשהו אז אני לא יתחיל לעקוב אחריו
-
@איש-יהודי-טוב יש למטה כפתור עוקב תלחץ עליו ותבחר בלא עוקב
@שלמה-ווייס אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
@איש-יהודי-טוב יש למטה כפתור עוקב תלחץ עליו ותבחר בלא עוקב
כל פעם לעשות את זה?
זה חוזר אחרי שאני כותב עוד פוסט -
@שלמה-ווייס אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
@איש-יהודי-טוב יש למטה כפתור עוקב תלחץ עליו ותבחר בלא עוקב
כל פעם לעשות את זה?
זה חוזר אחרי שאני כותב עוד פוסט@איש-יהודי-טוב תשנה בהגדרות שלא תקבל התראות
-
@איש-יהודי-טוב תשנה בהגדרות שלא תקבל התראות
@מה-הבעיה אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
@איש-יהודי-טוב תשנה בהגדרות שלא תקבל התראות
אבל אז אני לא יקבל התראות על מה שאני כן רוצה לקבל
-
@מה-הבעיה אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
@איש-יהודי-טוב תשנה בהגדרות שלא תקבל התראות
אבל אז אני לא יקבל התראות על מה שאני כן רוצה לקבל
@איש-יהודי-טוב אז איך אתה רוצה בדיוק שהמערכת תדע מה אתה רוצה לקבל וממה לא??????????
-
@איש-יהודי-טוב אז איך אתה רוצה בדיוק שהמערכת תדע מה אתה רוצה לקבל וממה לא??????????
@כהן-צדק אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
@איש-יהודי-טוב אז איך אתה רוצה בדיוק שהמערכת תדע מה אתה רוצה לקבל וממה לא??????????
בימות זה לא ככה
-
@מה-הבעיה אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
@איש-יהודי-טוב תשנה בהגדרות שלא תקבל התראות
אבל אז אני לא יקבל התראות על מה שאני כן רוצה לקבל
-
@אלישי
שיהיה אפשר להגיב על מדריכים מסודרים!
ושיפתח בנושא חדש! -
@אלישי
שיהיה אפשר להגיב על מדריכים מסודרים!
ושיפתח בנושא חדש!@יעקב-מ-פינס זה שרוצה להגיב למדריך שיפתח פוסט בקשר ל-
-
@יעקב-מ-פינס זה שרוצה להגיב למדריך שיפתח פוסט בקשר ל-
@שלמה-ווייס
מה שאני רוצה זה שיהיה כפתור שפותח נושא חדש!
כמו זה
-
@שלמה-ווייס
מה שאני רוצה זה שיהיה כפתור שפותח נושא חדש!
כמו זה
@יעקב-מ-פינס אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
+4705f5a7-a732-430d-8d29-e6d9cd0380b6-image.png
מה באמת פירוש של זה?

ראיתי את זה פעם הראשונה היום -
@יעקב-מ-פינס אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
+4705f5a7-a732-430d-8d29-e6d9cd0380b6-image.png
מה באמת פירוש של זה?

ראיתי את זה פעם הראשונה היום@FSHLOMO כאשר אתה רוצה להגיב על משהו ולפתוח בו דיון
אבל זה סטיה מנושא הפוסט
אתה פותח נושא חדש אשר יש בו כבר קישור מדויק להודעה שעליה אתה מעוניין לדון -
@אלישי
שיהיה אפשר להגיב על מדריכים מסודרים!
ושיפתח בנושא חדש! -
@יעקב-מ-פינס אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
@אלישי
שיהיה אפשר להגיב על מדריכים מסודרים!
ושיפתח בנושא חדש!ביקשתי פעם משמואל והוא אמר שזה מידי הרבה עבודה
@צדיק-תמים
כרגע פשוט ביטלו לגמרי את האפשרות של תגובה! -
@צדיק-תמים
כרגע פשוט ביטלו לגמרי את האפשרות של תגובה!@יעקב-מ-פינס אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
@צדיק-תמים
כרגע פשוט ביטלו לגמרי את האפשרות של תגובה!לכן ביקשתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
