עזרה | שידרוג מווינדוס 7 ל10 נתקע
-

ההודעה נהייתה לאחר נסיון עדכון בלי לשמור כלום
א. מישהו יודע מה ההודעה הזו אומרת ואיך אפשר להתגבר על זה
ב. האם יהיה אפשר להתקין דרך הבוט עם מדיית התקנה או שזה ידפוק את המחשב לגמרי -
@ללמוד
הכי טוב דרך הבוט
יש מדריך מצויין פה
https://mitmachim.top/post/697@משה-מזרחי השאלה אם דרך הבוט זה יעבוד כי בשגיאה הוא כותב שיש איזה בעיה בבוט
-
@משה-מזרחי השאלה אם דרך הבוט זה יעבוד כי בשגיאה הוא כותב שיש איזה בעיה בבוט
@ללמוד אמר בעזרה | שידרוג מווינדוס 7 ל10 נתקע:
@משה-מזרחי השאלה אם דרך הבוט זה יעבוד כי בשגיאה הוא כותב שיש איזה בעיה בבוט
כנראה שיעבוד, הייתה לו בעיה בהגדרת סקטור ראשון שיעלה בהפעלת המחשב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות