אפשר אפליקציה של מד צעדים???
-
@אבוב אמר באפשר אפליקציה של מד צעדים???:
@לומדעס אמר באפשר אפליקציה של מד צעדים???:
ארבעתם לא מתאימים
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://apk4k.fun/he/app/com.pedometer.stepcounter.tracker&ved=2ahUKEwi0y5ywzaLsAhWuxIUKHYL4BmMQFjAAegQIAhAB&usg=AOvVaw2diI1e10lAm5vp724lsWmM
אולי זה יתאים
צריך להוריד ולעלות כקובץ לאתר מישהו מתנדב(אני לא יכול זה חסום לי) -
@אבוב אמר באפשר אפליקציה של מד צעדים???:
מד צעדים לאנדרואיד 4.1.1
https://send.magicode.me/send-file/file/1cc64403626cb2b38a221af76a1cbf1964acd251/view
-
@אבוב אמר באפשר אפליקציה של מד צעדים???:
מד צעדים לאנדרואיד 4.1.1
https://send.magicode.me/send-file/file/1cc64403626cb2b38a221af76a1cbf1964acd251/view
-
@לומדעס אמר באפשר אפליקציה של מד צעדים???:
@אבוב אמר באפשר אפליקציה של מד צעדים???:
מד צעדים לאנדרואיד 4.1.1
https://send.magicode.me/send-file/file/1cc64403626cb2b38a221af76a1cbf1964acd251/view
@צדיק-תמים אמר באפשר אפליקציה של מד צעדים???:
@לומדעס אמר באפשר אפליקציה של מד צעדים???:
גם זה לא מתאים
-
@לומדעס אמר באפשר אפליקציה של מד צעדים???:
@אבוב אמר באפשר אפליקציה של מד צעדים???:
מד צעדים לאנדרואיד 4.1.1
https://send.magicode.me/send-file/file/1cc64403626cb2b38a221af76a1cbf1964acd251/view
@צדיק-תמים אמר באפשר אפליקציה של מד צעדים???:
@לומדעס אמר באפשר אפליקציה של מד צעדים???:
גם זה לא מתאים
-
@צדיק-תמים
אני יודע לכן כתבתי עליהם ביחד וכתבתי גם לך וגם ל @לומדעס@אבוב והייתי ממליץ שימחקו את מה שלא מתאים [זה סתם מבלבל] וכן תשנה ללא נפתר

-
@אבוב והייתי ממליץ שימחקו את מה שלא מתאים [זה סתם מבלבל] וכן תשנה ללא נפתר

@יהושע-זופניק אמר באפשר אפליקציה של מד צעדים???:
והייתי ממליץ שימחקו את מה שלא מתאים [זה סתם מבלבל]
זה לא צ'אט פרטי פה, אלא פורום. מה שלא טוב לך, יהיה טוב לאחר...
-
@יהושע-זופניק אמר באפשר אפליקציה של מד צעדים???:
והייתי ממליץ שימחקו את מה שלא מתאים [זה סתם מבלבל]
זה לא צ'אט פרטי פה, אלא פורום. מה שלא טוב לך, יהיה טוב לאחר...
@צדיק-תמים ולכן כתבתי את זה כדי שאלה שיחפשו את הAPK לאנדרואיד 4 שלא יבואו לפה סתם.....
אז פשוט למחוק או לפרט שזה לאנדרואיד אחר לא ?! -
@צדיק-תמים ולכן כתבתי את זה כדי שאלה שיחפשו את הAPK לאנדרואיד 4 שלא יבואו לפה סתם.....
אז פשוט למחוק או לפרט שזה לאנדרואיד אחר לא ?!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות