עזרה- סמסונג-gt-s5300 זה יאנג? אפשר להכשיר אותו?
-
אנא אם מישהו יודע שיכתוב.
דחוף -
יש כאן מדריכים לרוט וכדו זה יעבוד איתו?
ואם לא אשמח למידע איך כן אפשר.@מניפולציות זה לא יאנג אבל כמעט אותו דבר
אפשר לעשות לזה רוט חפש את קובץ הרוט ותתקין ריקוברי
כמו המדריך שיש פה בפורום -
@אבא-לו זה המדריך https://mitmachim.top/topic/88/מדריך-רוט-לגלקסי-יאנג-s6310/43 אבל הרוט מתאים גם לדגם הזה???
@מוטי-ברנד לא נראה לי זה דגם אחר
-
@מוטי-ברנד לא נראה לי זה דגם אחר
-
יש כאן מדריכים לרוט וכדו זה יעבוד איתו?
ואם לא אשמח למידע איך כן אפשר. -
@מניפולציות פה יש לך
@אבא-לו תודה רבה!!
חוץ מזה הכל אותו דבר?
אותם דרייברים?
ואחרי שאני עושה רוט איך אני מכשיר אותו? -
@אבא-לו תודה רבה!!
חוץ מזה הכל אותו דבר?
אותם דרייברים?
ואחרי שאני עושה רוט איך אני מכשיר אותו?@מניפולציות אתה נכנס לסיסטם במכשיר ומוחק רק מה שאתה בטוח לא צריך
-
@מניפולציות אתה נכנס לסיסטם במכשיר ומוחק רק מה שאתה בטוח לא צריך
@מוטי-ברנד סליחה על הבורות אבל מה זה סיסטם?
וכן מה לגבי הדרייברים? -
@מוטי-ברנד סליחה על הבורות אבל מה זה סיסטם?
וכן מה לגבי הדרייברים?@מניפולציות זה תיקית השורש של המכשיר שמה יש את כל האפליקציות אבל קודם כל תתקין את הרוט אחרי זה אני ידריך אותך והדרייבר אותו דריבר
-
יש כאן מדריכים לרוט וכדו זה יעבוד איתו?
ואם לא אשמח למידע איך כן אפשר.@מוטי-ברנד אמר בעזרה- סמסונג-gt-s5300 זה יאנג? אפשר להכשיר אותו?:
זה לא יאנג אבל לכאורה אפשר להתקין רוט תעשה חיפוש בגוגל רוט לדגם של המכשיר שלך ואז תנסה אולי @אבא-לו יודע
זה דווקא כן יאנג אבל ישן מאוד ואני ניסיתי פעם לצרוב לו גירסה אך ללא הצלחה [היה בעיה באחד מרכיבי שקע הטעינה של המכשיר והרוט לא נצרב לי באודיין]
-
@מוטי-ברנד אמר בעזרה- סמסונג-gt-s5300 זה יאנג? אפשר להכשיר אותו?:
זה לא יאנג אבל לכאורה אפשר להתקין רוט תעשה חיפוש בגוגל רוט לדגם של המכשיר שלך ואז תנסה אולי @אבא-לו יודע
זה דווקא כן יאנג אבל ישן מאוד ואני ניסיתי פעם לצרוב לו גירסה אך ללא הצלחה [היה בעיה באחד מרכיבי שקע הטעינה של המכשיר והרוט לא נצרב לי באודיין]
@יהושע-זופניק אם זה לא GT-S6310 אז זה לא יאנג זה דומה ליאנג אבל זה משהו אחר
-
@יהושע-זופניק אם זה לא GT-S6310 אז זה לא יאנג זה דומה ליאנג אבל זה משהו אחר
@מוטי-ברנד היה לי עם כזה זה יאנג מאותו סדרה רק יותר ישן..... כמעט לא רואים אותו היום זה נקרא נראה לי יאנג 1
-
יש כאן מדריכים לרוט וכדו זה יעבוד איתו?
ואם לא אשמח למידע איך כן אפשר.@מניפולציות כאן יש מדריך
לדגם אחד מעל כך שזה לא אותו רוט ויכול להיות אף דרייברים בזמנו @-שמואל פינק אותי בנ"ל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות