איך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?
-
@מילר אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
@איש-יהודי-טוב אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
הוא כל רגע נפתח ונסגר
זה נוקס?
אני רואה שזה אופיס
אבל אחרי שהורדתי את הקובץ שנתת לי אז החלון הזה נפתח -
@מילר ????
-
@מילר ????
-
@איש-יהודי-טוב תנסה בכל זאת להוסיף אפליקציה
@מילר אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
@איש-יהודי-טוב תנסה בכל זאת להוסיף אפליקציה
אני לא מספיק
כי הוא נסגר מהר -
@איש-יהודי-טוב תבדוק כמה זיכרון ראם.............
@bbn@מילר אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
@איש-יהודי-טוב תבדוק כמה זיכרון ראם.............
@bbnאני נמצא עכשיו על מחשב מאפן
איך אני בודק זיכרון ראם? -
@איש-יהודי-טוב או תכתוב בהתחל ''מידע מערכת'' ואז

@מילר אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
@איש-יהודי-טוב או תכתוב בהתחל ''מידע מערכת'' ואז
-
@מילר אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
@איש-יהודי-טוב או תכתוב בהתחל ''מידע מערכת'' ואז
-
@מילר אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
@איש-יהודי-טוב או תכתוב בהתחל ''מידע מערכת'' ואז
@מילר אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
@מילר אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
@איש-יהודי-טוב או תכתוב בהתחל ''מידע מערכת'' ואז
ואז מה?
-
@מילר אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
@איש-יהודי-טוב תבדוק כמה זיכרון ראם.............
@bbnאני נמצא עכשיו על מחשב מאפן
איך אני בודק זיכרון ראם? -
@איש-יהודי-טוב
דיברת על מחשב עם 8 ראם...
מה קרה ? ירידת הדורות?
בשביל לבדוק כמה ראם תיכנס שוב למנהל משימות ע"י לחיצה ימנית על השורה למטה
ובלשונית ביצועים כתוב כמה ראם@משה-מזרחי אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
@איש-יהודי-טוב
דיברת על מחשב עם 8 ראם...
מה קרה ? ירידת הדורות?
בשביל לבדוק כמה ראם תיכנס שוב למנהל משימות ע"י לחיצה ימנית על השורה למטה
ובלשונית ביצועים כתוב כמה ראםאני על מחשב אחר
-
@איש-יהודי-טוב
דיברת על מחשב עם 8 ראם...
מה קרה ? ירידת הדורות?
בשביל לבדוק כמה ראם תיכנס שוב למנהל משימות ע"י לחיצה ימנית על השורה למטה
ובלשונית ביצועים כתוב כמה ראם@משה-מזרחי אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
@איש-יהודי-טוב
דיברת על מחשב עם 8 ראם...
מה קרה ? ירידת הדורות?
בשביל לבדוק כמה ראם תיכנס שוב למנהל משימות ע"י לחיצה ימנית על השורה למטה
ובלשונית ביצועים כתוב כמה ראםעל מה בדיוק ללחוץ?

-
@משה-מזרחי אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
@איש-יהודי-טוב
דיברת על מחשב עם 8 ראם...
מה קרה ? ירידת הדורות?
בשביל לבדוק כמה ראם תיכנס שוב למנהל משימות ע"י לחיצה ימנית על השורה למטה
ובלשונית ביצועים כתוב כמה ראםעל מה בדיוק ללחוץ?

-
@איש-יהודי-טוב
יש לך שתי ג'יגה ראם והוא ממש חנוק
זה שהנוקס פתוח?@משה-מזרחי אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
@איש-יהודי-טוב
יש לך שתי ג'יגה ראם והוא ממש חנוק
זה שהנוקס פתוח?לא הבנתי את השורה השנייה
-
@משה-מזרחי אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
@איש-יהודי-טוב
יש לך שתי ג'יגה ראם והוא ממש חנוק
זה שהנוקס פתוח?לא הבנתי את השורה השנייה
-
@איש-יהודי-טוב
התמונה שהעלת , זה מתי שהתוכנה פתוחה?@משה-מזרחי אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
@איש-יהודי-טוב
התמונה שהעלת , זה מתי שהתוכנה פתוחה?לא
כי היא נסגרת ונפתחת כל רגע -
@משה-מזרחי אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
@איש-יהודי-טוב
התמונה שהעלת , זה מתי שהתוכנה פתוחה?לא
כי היא נסגרת ונפתחת כל רגע -
@איש-יהודי-טוב
אז תבין , גם בלי שזה נפתח הוא ממש מלא
אא לפתוח עם הכמות הזאת
צריך מינימום 1.5 ג'יגה ראם פנוי
אצלך , הכולל זה 2
וגם את זה לדעתי חייב להעלות@משה-מזרחי אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
@איש-יהודי-טוב
אז תבין , גם בלי שזה נפתח הוא ממש מלא
אא לפתוח עם הכמות הזאת
צריך מינימום 1.5 ג'יגה ראם פנוי
אצלך , הכולל זה 2
וגם את זה לדעתי חייב להעלותאז מה עושים בשביל להעלות את הזיכרון?
-
@משה-מזרחי אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
@איש-יהודי-טוב
אז תבין , גם בלי שזה נפתח הוא ממש מלא
אא לפתוח עם הכמות הזאת
צריך מינימום 1.5 ג'יגה ראם פנוי
אצלך , הכולל זה 2
וגם את זה לדעתי חייב להעלותאז מה עושים בשביל להעלות את הזיכרון?
-
@משה-מזרחי אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
@איש-יהודי-טוב
אז תבין , גם בלי שזה נפתח הוא ממש מלא
אא לפתוח עם הכמות הזאת
צריך מינימום 1.5 ג'יגה ראם פנוי
אצלך , הכולל זה 2
וגם את זה לדעתי חייב להעלותאז מה עושים בשביל להעלות את הזיכרון?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
