אין אופצית "הורדה" בדרייב.
-
@ירושלים-שלי אז רק אותו את יכולה להוריד
@A0533057932 זהו, שאני לא יכולה. מה שכן יכול לרדת יורד בצורה של תמונה.
-
@A0533057932 זהו, שאני לא יכולה. מה שכן יכול לרדת יורד בצורה של תמונה.
@ירושלים-שלי יש לך צאט?
-
@ירושלים-שלי יש לך צאט?
@A0533057932 פה בפורום לא

-
@A0533057932 פה בפורום לא

@ירושלים-שלי ננסה על גבי הפורום למרות שזה יהיה אריכות
(אין מייל שלך בפרופיל)
את מצליחה להוריד איזה שהוא קובץ מתוך התיקיה ששותפה איתך? -
@ירושלים-שלי ננסה על גבי הפורום למרות שזה יהיה אריכות
(אין מייל שלך בפרופיל)
את מצליחה להוריד איזה שהוא קובץ מתוך התיקיה ששותפה איתך?@A0533057932 מייל שלך גם אין... יעזור לתת?
-
@A0533057932 מייל שלך גם אין... יעזור לתת?
@ירושלים-שלי יש

-
@ירושלים-שלי ננסה על גבי הפורום למרות שזה יהיה אריכות
(אין מייל שלך בפרופיל)
את מצליחה להוריד איזה שהוא קובץ מתוך התיקיה ששותפה איתך?@A0533057932 מצליחה להוריד רק קובץ תמונה.
-
@A0533057932 מצליחה להוריד רק קובץ תמונה.
@ירושלים-שלי התיקיה אישית או ציבורית?
כלומר את יכולה לשתף את הקישור? -
@ירושלים-שלי התיקיה אישית או ציבורית?
כלומר את יכולה לשתף את הקישור?@A0533057932 אין לי אופציית שיתוף. יש אופציה להעתיק קישור.
-
@A0533057932 אין לי אופציית שיתוף. יש אופציה להעתיק קישור.
@ירושלים-שלי באפליקציית דרייב לאנדרואיד א"א להוריד תיקייות שלמות אלא רק קבצים קבצים, להורדת תיקיות שלמו ניתן לסנכרן אותם למכשיר, או להוריד דרך הדפדפן בתצוגת דסקטופ.
-
@ירושלים-שלי באפליקציית דרייב לאנדרואיד א"א להוריד תיקייות שלמות אלא רק קבצים קבצים, להורדת תיקיות שלמו ניתן לסנכרן אותם למכשיר, או להוריד דרך הדפדפן בתצוגת דסקטופ.
@מוטי-מן איך בדיוק מגיעים לתצוגה הזאת??
ואיך מסנכרנים למכשיר?? -
@ירושלים-שלי אמור להיות בשלוש נקודות למעלה מצב מחשב
-
הפתרון נמצא ← פה
-
אפשר לעשות מקש ימני בעכבר על הקובץ ושם יש אפשרות של הורדה
-
אפשר לעשות מקש ימני בעכבר על הקובץ ושם יש אפשרות של הורדה
@אני-בעצמכי שני הערות
- פותח האשכול כבר ציין בהודעה הקודמת שהוא מצא את הפיתרון
- הוא דיבר על אנדרואיד
-
@A0533057932 ת'אמת, בנושא כזה איפה יותר נכון לרשום את זה?? בכללי/רשת/אנדרואיד?
כי זה מתאים להכל... -
@A0533057932 ת'אמת, בנושא כזה איפה יותר נכון לרשום את זה?? בכללי/רשת/אנדרואיד?
כי זה מתאים להכל...@ירושלים-שלי שאת לא יודעת איפה
לכאורה איפה שפתחת הכי טוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות