איך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?
-
@מילר אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
תעתיק את זה לשורת המשימות
אתה מתכוון CMD ?
@איש-יהודי-טוב
תחפש CMD בהתחל
ותעתיק את מה שהוא הביא לך -
@משה-מזרחי נראה לך שזה קשור לביט?
-
@משה-מזרחי אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
תוריד את זה , יותר פשוט
זה רק בודק אם המחשב מסוגל להריץ מערכת 64 סיביות
-
@משה-מזרחי אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
תוריד את זה , יותר פשוט
זה רק בודק אם המחשב מסוגל להריץ מערכת 64 סיביות
-
@יוסי-מחשבים אז מה זה
אומר בשבילי? -
@משה-מזרחי אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
אבל כמו שכבר אמרו, זה לא מה שמותקן
לא, יתכן וזה מה שמותקן (ואפילו מסתבר מאד), רק אמרתי שזה לא מוכרח
-
@יוסי-מחשבים אז מה זה
אומר בשבילי?@מילר תבדוק בכונן C אם יש לך תיקיה בשם: Program Files (x86) אם כן אז יש לך 64 סיביות
-
@מילר תבדוק בכונן C אם יש לך תיקיה בשם: Program Files (x86) אם כן אז יש לך 64 סיביות
-
@יוסי-מחשבים
זה מה שמופיע בחיפוש? -
@יוסי-מחשבים זה מה שמופיע בשורת הפקודה

@מילר אז יש לך 32 סיביות
אבל זה ממש מוזר, כי המחשב שלך מיועד ל-64 סיביות -
@מילר אז יש לך 32 סיביות
אבל זה ממש מוזר, כי המחשב שלך מיועד ל-64 סיביות -
@יוסי-מחשבים איך אפשר לעדכן אותו?
-
@יוסי-מחשבים איך אפשר לעדכן אותו?
@מילר אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
@יוסי-מחשבים איך אפשר לעדכן אותו?
להתקין מחדש גירסת 64 סיביות
אבל אם המחשב עובד לך טוב אז אין סיבה לשנות -
@מילר אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
@יוסי-מחשבים איך אפשר לעדכן אותו?
להתקין מחדש גירסת 64 סיביות
אבל אם המחשב עובד לך טוב אז אין סיבה לשנות -
@יוסי-מחשבים אבל אני רוצה להתקין תוכנות של 64 ביט
יש אפשרות כזאת<?@מילר אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
@יוסי-מחשבים אבל אני רוצה להתקין תוכנות של 64 ביט
יש אפשרות כזאת?לא
איזה תוכנה? -
@מילר אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
@יוסי-מחשבים אבל אני רוצה להתקין תוכנות של 64 ביט
יש אפשרות כזאת?לא
איזה תוכנה? -
טוב חברה
לסיכום מה אני עושה????? -
טוב חברה
לסיכום מה אני עושה????? -
@איש-יהודי-טוב מה יצא אם ההורדה של NOX
@מילר אמר באיך מורידים אפליקציות של גוגל פליי למחשב PC?:
@איש-יהודי-טוב מה יצא אם ההורדה של NOX
בטעות סגרתי את הסימניה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות