האם אפשר לחבר 2 מכשירים על חשבון וואצאפ אחד
-
אי אפשר 2 מכשירים עם אותו חשבון. הוא פשוט נחסם...
לא קשור לאימולטור ולא קשור לסינון -
@אלי-כ אמר בהאם אפשר לחבר 2 מכשירים על חשבון וואצאפ אחד:
מה הכוונה מתנתק כבר אי אפשר לכתוב בו? מוזר אני יודע על מלא שמחוברים מ2 מכשירים
@מה-הבעיה בוואצפ ווב
לא באפליקציה הרגילה -
@מה-הבעיה בוואצפ ווב
לא באפליקציה הרגילה -
@מה-הבעיה אין אופציה
-
@מה-הבעיה אין אופציה
-
@אלי-כ לא זה השאלה שנשאלה
-
@אלי-כ לא זה השאלה שנשאלה
-
@אלי-כ לא זה השאלה שנשאלה
@A0533057932 אמר בהאם אפשר לחבר 2 מכשירים על חשבון וואצאפ אחד:
@אלי-כ לא זה השאלה שנשאלה
לא חשבתי שחשבון בוואצפ זה בדווקא ולא בווב... טעות שלי כנראה
-
ראיתי לפני חודש בערך כתבה בכיכר השבת שוואצאפ איפשרו את זה בגירסא החדשה אבל אני לא בדקתי אולי תנסה לעדכן גירסה
@elia1234 לא
וואצפ מדברים שבהמשך יהיה כזאת אופציה
ויש רמזים בקוד של הבטא לכך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות