תוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10
-
@איציק-דייטש אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
@יוסף-חיים-016 תלחץ על שולחן העבודה, ואז alt + f4 ותעבור באפשרויות ותבדוק אם יש
אין כזו אפשרות
@יוסף-חיים-016 תשמע המחשב שלך בעייתי לגמרי!!!!!!!
-
@יוסף-חיים-016 תשמע המחשב שלך בעייתי לגמרי!!!!!!!
@איציק-דייטש אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
@יוסף-חיים-016 תשמע המחשב שלך בעייתי לגמרי!!!!!!!
ידוע
ואני עוד לא מבין למה זה
כי זה פעם שלישית שאני מתקין את ווינדוס והבעיות חוזרות!!! -
משהו יכול להתחבר אלי בשולחן עבודה ויעזור לי
-
משהו יכול להתחבר אלי בשולחן עבודה ויעזור לי
@יוסף-חיים-016 יש לך סי קלינר?
-
@יוסף-חיים-016 יש לך סי קלינר?
@איציק-דייטש אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
@יוסף-חיים-016 יש לך סי קלינר?
לא!!!
אשמח אם תביא לי -
@איציק-דייטש אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
@יוסף-חיים-016 יש לך סי קלינר?
לא!!!
אשמח אם תביא לי@יוסף-חיים-016 תעשה חיפוש בפורום?
-
@יוסף-חיים-016 תעשה חיפוש בפורום?
@איציק-דייטש אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
@יוסף-חיים-016 תעשה חיפוש בפורום?
זכור לי שאי אפשר להוריד
-
@איציק-דייטש אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
@יוסף-חיים-016 תעשה חיפוש בפורום?
זכור לי שאי אפשר להוריד
@יוסף-חיים-016 למה?
-
@יוסף-חיים-016 תעשה חיפוש בפורום?
@איציק-דייטש אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
@יוסף-חיים-016 תעשה חיפוש בפורום?
על כל פנים תגיד לי מה לרשום לחיפוש
-
@איציק-דייטש אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
@יוסף-חיים-016 תשמע המחשב שלך בעייתי לגמרי!!!!!!!
ידוע
ואני עוד לא מבין למה זה
כי זה פעם שלישית שאני מתקין את ווינדוס והבעיות חוזרות!!!@יוסף-חיים-016 איך אתה מתקין בדיוק?
ודבר אחר מה מצב הדיסק קשיח שלך? -
@יוסף-חיים-016 איך אתה מתקין בדיוק?
ודבר אחר מה מצב הדיסק קשיח שלך?פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יוסף-חיים-016 מה לא מובן?
-
@יוסף-חיים-016 מה לא מובן?
-
@יוסף-חיים-016 תיקנתי לאיך
-
@איציק-דייטש אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
@יוסף-חיים-016 יש לך סי קלינר?
לא!!!
אשמח אם תביא לי@יוסף-חיים-016 אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
אשמח אם תביא לי
-
@יוסף-חיים-016 איך אתה מתקין בדיוק?
ודבר אחר מה מצב הדיסק קשיח שלך?@A0533057932 אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
@יוסף-חיים-016 איך אתה מתקין בדיוק?
ודבר אחר מה מצב הדיסק קשיח שלך?אני מתקין רגיל
והמצב שלו טוב -
@A0533057932 אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
@יוסף-חיים-016 איך אתה מתקין בדיוק?
ודבר אחר מה מצב הדיסק קשיח שלך?אני מתקין רגיל
והמצב שלו טוב@יוסף-חיים-016 מה נקרא אצלך רגיל?
-
@יוסף-חיים-016 מה נקרא אצלך רגיל?
@A0533057932 אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
@יוסף-חיים-016 מה נקרא אצלך רגיל?
לוחץ עושה נקסט עד שמותקן
-
@A0533057932 אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
@יוסף-חיים-016 מה נקרא אצלך רגיל?
לוחץ עושה נקסט עד שמותקן
@יוסף-חיים-016 איפה לוחץ נקסט?
-
@יוסף-חיים-016 איפה לוחץ נקסט?
@A0533057932 אמר בתוכנה של עורך הסרטים מובנה בווינדוס 10:
@יוסף-חיים-016 איפה לוחץ נקסט?
בתוכנה
או הבא בעברית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות