בלוטוס לנוקיה 3310 הכשר
-
@כתר-התורה נראה לי שכן, בכל אופן תמונות הכנסתי בעבר צלצולים אני לא זוכר...
-
@כתר-התורה תנסה עם FTP
-
@כתר-התורה לוקחים מכשיר נוקיה c2 או 208 מפעילים שם את התוכנה FTP שנמצאת בפורום היכן שהוא ומעבירים.
-
@כתר-התורה אמר בבלוטוס לנוקיה 3310 הכשר:
יש אפשרות להכניס צילוצלים לטלפון נוקיה 3310 הכשר?
תלוי איזה גירסה המכשיר , יש 2 גירסאות כשרות של הועדה , בראשונה אפשר בשניה א''א , כדי לבדוק צריך להקיש *#0000# ועד כמה שזכור לי אם זה מתחיל ב 20 אז אפשר ואם זה 21 אז א''א.
-
@כתר-התורה אמר בבלוטוס לנוקיה 3310 הכשר:
יש אפשרות להכניס צילוצלים לטלפון נוקיה 3310 הכשר?
תלוי איזה גירסה המכשיר , יש 2 גירסאות כשרות של הועדה , בראשונה אפשר בשניה א''א , כדי לבדוק צריך להקיש *#0000# ועד כמה שזכור לי אם זה מתחיל ב 20 אז אפשר ואם זה 21 אז א''א.
-
@כתר-התורה מקישים כוכבית סולמית 0000 סולמית. (פשוט בכתיבה באתר זה מתאפך)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות