מציאת רום בעברית
-
אני מחפש רום סטוק ל galaxy j1 mini sm-j106h בעברית
חיפשתי באתר הזה ולא מצאתי. אשמח אם משהו יוכל להביא לי קישור וכד' -
@שמואל האם הנ"ל ותוכנת אודין מספיק בשביל להתקין אנדואיד. או שצריך עוד איזה דרייברים כלשהם או משהו אחר?
-
@שמואל האם הנ"ל ותוכנת אודין מספיק בשביל להתקין אנדואיד. או שצריך עוד איזה דרייברים כלשהם או משהו אחר?
-
@יוסי אמר במציאת רום בעברית:
@שמואל האם הנ"ל ותוכנת אודין מספיק בשביל להתקין אנדואיד. או שצריך עוד איזה דרייברים כלשהם או משהו אחר?
דרייברים רגילים של סמסונג צריך
@שמואל אמר במציאת רום בעברית:
@יוסי אמר במציאת רום בעברית:
@שמואל האם הנ"ל ותוכנת אודין מספיק בשביל להתקין אנדואיד. או שצריך עוד איזה דרייברים כלשהם או משהו אחר?
דרייברים רגילים של סמסונג צריך
הדרייברים זה בשביל הPC [כלומר שהמחשב יזהה] או בשביל אודין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות