שני סימים למספר אחד
-
האם קיים כזה דבר שני סימים לאותו מספר (למי שמשתמש בשני מכשירים),
כלומר שיעבוד כמו טלפון עם שני שלוחות?@אריסטוקרט
באיזה חברה אתה?
בפלאפון אני יודע שעובד בתשלום 19.9 לחודש + עלות הסים בשאר החברות אין לי מושג -
@אריסטוקרט
באיזה חברה אתה?
בפלאפון אני יודע שעובד בתשלום 19.9 לחודש + עלות הסים בשאר החברות אין לי מושג@544465 אמר בשני סימים למספר אחד:
@אריסטוקרט
באיזה חברה אתה?
בפלאפון אני יודע שעובד בתשלום 19.9 לחודש + עלות הסים בשאר החברות אין לי מושגאני בגולן,
מה כוונתך ב19.9 - תוספת על הסים הנוסף ?
וא"כ, איך זה עובד? -
@544465 אמר בשני סימים למספר אחד:
@אריסטוקרט
באיזה חברה אתה?
בפלאפון אני יודע שעובד בתשלום 19.9 לחודש + עלות הסים בשאר החברות אין לי מושגאני בגולן,
מה כוונתך ב19.9 - תוספת על הסים הנוסף ?
וא"כ, איך זה עובד?@אריסטוקרט הכי פשוט שתתקשר לשיקות לקוחות ב*0058 ותשאל אותם
תאמר להם סים לרכב או משהו כזה אני חושב שבכל החברות זה קיים
כשמישהו מתקשר אליך זה מצלצל בשניהם עד שאחד עונה -
@544465 אמר בשני סימים למספר אחד:
@אריסטוקרט
באיזה חברה אתה?
בפלאפון אני יודע שעובד בתשלום 19.9 לחודש + עלות הסים בשאר החברות אין לי מושגאני בגולן,
מה כוונתך ב19.9 - תוספת על הסים הנוסף ?
וא"כ, איך זה עובד?@אריסטוקרט אם אתה מעוניין אני יכול לעשות לך
בפרטי -
לדברי @אהרלה-המעצב לקו כשר רק בסלקום ניתן לעשות שני סימים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות