עזרה| יאנג נתקע על ההדלקה
-
@מוטי-ברנד אולי תעלה תמונה ידעו יותר לעזור
-
יאנג נתקע על ההדלקה על הכיתוב גאלקסי יאנג וניסיתי לצרוב לו גירסה ולא עזר כלום ואני לא יכול להיכנס לריקברי כי הוא תקוע על הגלאקסי
אולי @yos@מוטי-ברנד אמר בעזרה| יאנג נתקע על ההדלקה:
ואני לא יכול להיכנס לריקברי כי הוא תקוע על הגלאקסי
מה זה קשור שהוא תקוע על הגלאקסי?
תוציא את הבטריה וכנס לריקוברי
ואיך הגעת למצב הורדה? -
@מוטי-ברנד אמר בעזרה| יאנג נתקע על ההדלקה:
ואני לא יכול להיכנס לריקברי כי הוא תקוע על הגלאקסי
מה זה קשור שהוא תקוע על הגלאקסי?
תוציא את הבטריה וכנס לריקוברי
ואיך הגעת למצב הורדה? -
@מוטי-ברנד אמר בעזרה| יאנג נתקע על ההדלקה:
יש עוד מישהו שיכול לעזור אולי צריך קופסת צריבה
אולי @itapi או @לידורלא אני ממש לא...
לא התחום שלי -
@אבא-לו להורדה אני יכול להכנס כי זה לא עובר דרך הגלאקסי אבל לריקברי אני לא יכול להגיע כי כשהוא מגיע לכיתוב גלאקסי הוא נתקע
@מוטי-ברנד כשהוא נתקע על גלאקסי בהתחלה יש לך סימן אדום מצד שמאל למעלה?
-
@מוטי-ברנד כשהוא נתקע על גלאקסי בהתחלה יש לך סימן אדום מצד שמאל למעלה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות