הכנסת 2 כרטיסי מיקרו בQ2 יש אפשרות?
-
@צדיק-תמים עם usb הפוך (נקבה) אפשר בדוק.
גם דיסקונקי -
@צדיק-תמים עם usb הפוך (נקבה) אפשר בדוק.
גם דיסקונקי@טכני לידע
זה נקרא מתאם \ חיבור OTG -
@davidros אמר בהכנסת 2 כרטיסי מיקרו בQ2 יש אפשרות?:
האם אפשר להכניס עוד כרטיס מיקרו (חוץ מהכניסה הרגילה) בנגן Q2 ע"י מתאם לכניסת הטעינה
יש לך קישור למתאם כזה?
@1divid אמר בהכנסת 2 כרטיסי מיקרו בQ2 יש אפשרות?:
@davidros אמר בהכנסת 2 כרטיסי מיקרו בQ2 יש אפשרות?:
האם אפשר להכניס עוד כרטיס מיקרו (חוץ מהכניסה הרגילה) בנגן Q2 ע"י מתאם לכניסת הטעינה
יש לך קישור למתאם כזה?
לא, אם יש לך אשמח לקבל קישור
-
@צדיק-תמים אמר בהכנסת 2 כרטיסי מיקרו בQ2 יש אפשרות?:
כמו שהנגן בא אי אפשר.
לכן כתבתי
@davidros אמר בהכנסת 2 כרטיסי מיקרו בQ2 יש אפשרות?:
האם אפשר להכניס עוד כרטיס מיקרו (חוץ מהכניסה הרגילה) בנגן Q2 ע"י מתאם לכניסת הטעינה
-
@צדיק-תמים אמר בהכנסת 2 כרטיסי מיקרו בQ2 יש אפשרות?:
כמו שהנגן בא אי אפשר.
לכן כתבתי
@davidros אמר בהכנסת 2 כרטיסי מיקרו בQ2 יש אפשרות?:
האם אפשר להכניס עוד כרטיס מיקרו (חוץ מהכניסה הרגילה) בנגן Q2 ע"י מתאם לכניסת הטעינה
@davidros אמר בהכנסת 2 כרטיסי מיקרו בQ2 יש אפשרות?:
@צדיק-תמים אמר בהכנסת 2 כרטיסי מיקרו בQ2 יש אפשרות?:
כמו שהנגן בא אי אפשר.
לכן כתבתי
@davidros אמר בהכנסת 2 כרטיסי מיקרו בQ2 יש אפשרות?:
האם אפשר להכניס עוד כרטיס מיקרו (חוץ מהכניסה הרגילה) בנגן Q2 ע"י מתאם לכניסת הטעינה
לא הבנת
וטוב שכך
[התכוונתי שכמו שהנגן מגיע בלי לשנות בו הגדרות מתקדמות] -
@davidros אמר בהכנסת 2 כרטיסי מיקרו בQ2 יש אפשרות?:
@צדיק-תמים אמר בהכנסת 2 כרטיסי מיקרו בQ2 יש אפשרות?:
כמו שהנגן בא אי אפשר.
לכן כתבתי
@davidros אמר בהכנסת 2 כרטיסי מיקרו בQ2 יש אפשרות?:
האם אפשר להכניס עוד כרטיס מיקרו (חוץ מהכניסה הרגילה) בנגן Q2 ע"י מתאם לכניסת הטעינה
לא הבנת
וטוב שכך
[התכוונתי שכמו שהנגן מגיע בלי לשנות בו הגדרות מתקדמות]@צדיק-תמים אמר בהכנסת 2 כרטיסי מיקרו בQ2 יש אפשרות?:
@davidros אמר בהכנסת 2 כרטיסי מיקרו בQ2 יש אפשרות?:
@צדיק-תמים אמר בהכנסת 2 כרטיסי מיקרו בQ2 יש אפשרות?:
כמו שהנגן בא אי אפשר.
לכן כתבתי
@davidros אמר בהכנסת 2 כרטיסי מיקרו בQ2 יש אפשרות?:
האם אפשר להכניס עוד כרטיס מיקרו (חוץ מהכניסה הרגילה) בנגן Q2 ע"י מתאם לכניסת הטעינה
לא הבנת
וטוב שכך
מה לא הבנתי
-
@צדיק-תמים אמר בהכנסת 2 כרטיסי מיקרו בQ2 יש אפשרות?:
@davidros אמר בהכנסת 2 כרטיסי מיקרו בQ2 יש אפשרות?:
@צדיק-תמים אמר בהכנסת 2 כרטיסי מיקרו בQ2 יש אפשרות?:
כמו שהנגן בא אי אפשר.
לכן כתבתי
@davidros אמר בהכנסת 2 כרטיסי מיקרו בQ2 יש אפשרות?:
האם אפשר להכניס עוד כרטיס מיקרו (חוץ מהכניסה הרגילה) בנגן Q2 ע"י מתאם לכניסת הטעינה
לא הבנת
וטוב שכך
מה לא הבנתי
-
אפשר להכניס שתי כרטיסים ע"י מטאם שנמכר בחניות של טלפון אני יש לי והכנסתי וגם דיסק און קי וגם נגנים אחרים למי שמעוניין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות