שליחת קבצים בבלוטוס בגירסא של M-H-B
-
דרך סייר הקבצים לא מצאתי אפשרות לשלוח
זה באג? או שסתם לא מצאתי?
יש פה מישהו ששלח קבצים בבלוטוס? -
@margalit לחיצה ארוכה על הקובץ....
@זונדל-גרנד אמר בשליחת קבצים בבלוטוס בגירסא של M-H-B:
@margalit לחיצה ארוכה על הקובץ....
ואני אסביר יותר
תלחץ לחיצה ארוכה על הקובץ ואז שתף >Bluetooth -
@margalit אמר בשליחת קבצים בבלוטוס בגירסא של M-H-B:
ואם רוצים לשלוח מספר קבצים ביחד?
אין אפשרות לשלוח כמה קבצים ביחד
אבל אתה יכול לשלוח כל אחד בנפרד וברצף לא צריך לחכות שישלח
(זאת אומרת אפשר לשלוח מלא קבצים ב Bluetooth ביחד אבל לבחור קובץ זה ועוד קובץ אין אפשרות -
דרך סייר הקבצים לא מצאתי אפשרות לשלוח
זה באג? או שסתם לא מצאתי?
יש פה מישהו ששלח קבצים בבלוטוס? -
@margalit אמר בשליחת קבצים בבלוטוס בגירסא של M-H-B:
דרך סייר הקבצים לא מצאתי אפשרות לשלוח
זה באג? או שסתם לא מצאתי?
יש פה מישהו ששלח קבצים בבלוטוס?הסתדרתם בסוף ?
@ניטרלי אמר בשליחת קבצים בבלוטוס בגירסא של M-H-B:
@margalit אמר בשליחת קבצים בבלוטוס בגירסא של M-H-B:
דרך סייר הקבצים לא מצאתי אפשרות לשלוח
זה באג? או שסתם לא מצאתי?
יש פה מישהו ששלח קבצים בבלוטוס?הסתדרתם בסוף ?
לא
נראה לי שאין אפשרות לשלוח מספר קבצים ביחד -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות