העלאת אפליקציה לחנות- עזרה
-
@זונדל-גרנד אחד לא יכול ואחד לא עונה יש פה אולי עוד מישהו שיכול לעזור לי אני אשמח מאוד תודה מראש!!
-
איזה אפליקציה יש לך ?
נראה לי שבשביל לפתוח חשבון בגוגל פליי צריך לשלם 25$ -
איזה אפליקציה יש לך ?
נראה לי שבשביל לפתוח חשבון בגוגל פליי צריך לשלם 25$@זונדל-גרנד נכון ולכן אני מחפש מישהו שיש לו כבר חשבון מפתח שמוכן להעלות לי את האפליקציה
-
@זונדל-גרנד נכון ולכן אני מחפש מישהו שיש לו כבר חשבון מפתח שמוכן להעלות לי את האפליקציה
-
@זונדל-גרנד נכון ולכן אני מחפש מישהו שיש לו כבר חשבון מפתח שמוכן להעלות לי את האפליקציה
@מה-הבעיה אמר בהעלאת אפליקציה לחנות- עזרה:
@זונדל-גרנד נכון ולכן אני מחפש מישהו שיש לו כבר חשבון מפתח שמוכן להעלות לי את האפליקציה
-
@מה-הבעיה אמר בהעלאת אפליקציה לחנות- עזרה:
@זונדל-גרנד נכון ולכן אני מחפש מישהו שיש לו כבר חשבון מפתח שמוכן להעלות לי את האפליקציה
-
@מה-הבעיה אמר בהעלאת אפליקציה לחנות- עזרה:
@FSHLOMO מה?
סתם יש שם כל מיני דרכים בשביל להעלות דבתוק כח ךי הכל היה חסום
-
@FSHLOMO אני גם יודע לגגל ..בשביל להעלות אפליקציה צריך לפתוח חשבון מפתח וזה עולה 25 דולר ..אני רוצה לחסוך את זה
@מה-הבעיה אמר בהעלאת אפליקציה לחנות- עזרה:
@FSHLOMO אני גם יודע לגגל ..בשביל להעלות אפליקציה צריך לפתוח חשבון מפתח וזה עולה 25 דולר ..אני רוצה לחסוך את זה
בסדר פשוט סמתי לב שהרבה פעמים פה אנשים במקום לגלגל האם שואלים פה וזה מאוד מאוד מעצבן אז אני שלחתי לך קישור לבדיקה לפני שאתה מחפס עוזרים
-
@מה-הבעיה אמר בהעלאת אפליקציה לחנות- עזרה:
@FSHLOMO אני גם יודע לגגל ..בשביל להעלות אפליקציה צריך לפתוח חשבון מפתח וזה עולה 25 דולר ..אני רוצה לחסוך את זה
בסדר פשוט סמתי לב שהרבה פעמים פה אנשים במקום לגלגל האם שואלים פה וזה מאוד מאוד מעצבן אז אני שלחתי לך קישור לבדיקה לפני שאתה מחפס עוזרים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות