בעיה בפתיחת המחשב
-
תנסי ללחוץ על f9 לחיצה ממושכת תוך כדי הדלקת המחשב. (יש מחשבים שזה f11 או אף אחר, תנסי את הכיוון הזה)
-
אני מדליקה את המחשב והמחשב כותב לי את זה:
No boot device found. Press any key to reboot the maching
ולא ניתן לפתוח ע"י אף לחיצת מקש.
מה עושים? -
@רחל-הרבסט
יש פה הסבר
https://www.y4pc.co.il/01-16-guides/how-to-set-bios-boot-priority.htmlבגדול צריך להיכנס לביוס שזה משתנה בין המחשבים, באחד ה f ים (אולי אם תגידי דגם ידעו)
ואז בלשונית בוט , צריך להעלות את הדיסק לשורה הראשונה -
אני מדליקה את המחשב והמחשב כותב לי את זה:
No boot device found. Press any key to reboot the maching
ולא ניתן לפתוח ע"י אף לחיצת מקש.
מה עושים?@רחל-הרבסט מה שכתוב לכם זה שהמערכת לא מזהה שום התקן אתחול במחשב. זאת אומרת שהוא לא מזהה את מערכת ההפעלה.
בעקרון זה או כשל של מערכת ההפעלה. או שח"ו קרה משהו לדיסק, או שהוא רק יצא מהמקום.
לכאורה יש סיבה שהמחשב לא מזהה את מערכת ההפעלה זה לא אמור לקרות סתם כך. אלא אם כן ידוע לכם שקרה או עשיתם איזה משהו במחשב לפני הכיבוי האחרון.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות