איך פורצים נוקיה 208 שיהיה תומך כשר???
-
קניתי נוקיה 208 ואני בסים של חברת פלאפון אני מפחד להכניס את הסים למכשיר היות ואמרו לי שהוא ינעל!!1
האם זה באמת נכון ומה הפיתרון???????????????????????? -
מוזמן לפנות אילי באישי.
-
אין לי יכולת לצאט אישי
-
אין לי מושג למה זה אומר לי שצריך אישור מיוחד
-
אין לי מושג למה זה אומר לי שצריך אישור מיוחד
@מיכאל-ה1234 אמר באיך פורצים נוקיה 208 שיהיה תומך כשר???:
אין לי מושג למה זה אומר לי שצריך אישור מיוחד
פניתי באישי
-
אולי תשלח לי מייל יהיה לנו יותר נוח
-
@מיכאל-ה1234 אמר באיך פורצים נוקיה 208 שיהיה תומך כשר???:
אין לי מושג למה זה אומר לי שצריך אישור מיוחד
פניתי באישי
@מוכר-פלאפונים
איך אפשר לפנות אליך לעזרה
אני רוצה לקנות פלאפון מאליאקספרס - לא כשר
והסים של של רמי לוי כשר. -
עדין רלוונטי?
-
-
פניתי באישי
-
@מוכר-פלאפונים
איך אפשר לפנות אליך לעזרה
אני רוצה לקנות פלאפון מאליאקספרס - לא כשר
והסים של של רמי לוי כשר. -
מוזמן להתקשר אילי 0549833711
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות