עברית בנוקיה 105
-
@sali זה בדרך כלל מובנה לא ?
הגדרות> ואז הגדרות טלפון ( האפשרות השישית)
ושם האפשרות הראשונה זה שפה@bbn אמר בעברית בנוקיה 105:
@sali זה בדרך כלל מובנה לא ?
הגדרות> ואז הגדרות טלפון ( האפשרות השישית)
ושם האפשרות הראשונה זה שפהאם קונים טלפון בחו"ל אז זה לא מובנה
@sali אמר בעברית בנוקיה 105:
מישהו יודע איך מכניסים עברית לנוקיה 105?
תכתוב איז 105 יש הרבה סוגים תעתיק את כל הפרטים שכתוב מתי שאתה עושה כוכבית-סולמית-0000-סולמית ותעתיק הכל משם
-
@sali כנראה לא הזנת נכון #0000#*
-
@sali כנראה לא הזנת נכון #0000#*
@שלמה-ווייס יש לי גם 105 ללא עברית, להגיד לך מה שכתוב שם?
-
@שלמה-ווייס יש לי גם 105 ללא עברית, להגיד לך מה שכתוב שם?
@דוד-יצחק123 כן אבל לא בטוח שיהיה לי מה לעשות בנידון
-
@דוד-יצחק123 כן אבל לא בטוח שיהיה לי מה לעשות בנידון
@שלמה-ווייס
הנהNokia 105 10.00.17.00 22-08-2019 TA-1203 (c)Nokia Language:Ik -
@שלמה-ווייס
הנהNokia 105 10.00.17.00 22-08-2019 TA-1203 (c)Nokia Language:Ik@דוד-יצחק123 איזה RM?
-
@דוד-יצחק123 איזה RM?
-
-
@דוד-יצחק123 איזה RM?
@שלמה-ווייס איך אני בודק RM
ו@איש-ימיני מה יצא בסוף שילמת לו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
