חלקי חילוף לפלאפון שיואמי מקשים
-
אני נמצא באפליקציה דרך השיואמי ויש בעיה עם הצאט @אהרלה-המעצב
@אשדודי אז איך אתה רוצה לדבר?
בפרטי? -
@אהרלה-המעצב אני משתמש באפליקציה של הפורום דרך השיואמי ויש בעיה עם הצאט פה יש דרך אחרת לתקשר איתך?
-
@אהרלה-המעצב אני משתמש באפליקציה של הפורום דרך השיואמי ויש בעיה עם הצאט פה יש דרך אחרת לתקשר איתך?
@אשדודי תשאיר מייל
-
-
@זונדל-גרנד לא חנות אני מוכר פרטי
@אהרלה-המעצב האם אתה המדובר שהזמנת הרבה מסכים וחלקי חילוף
-
@אהרלה-המעצב האם אתה המדובר שהזמנת הרבה מסכים וחלקי חילוף
@כוכב-ירושלמי בפעם המיליון כן
-
@אשדודי תשאיר מייל
@אהרלה-המעצב האם אתה מספק חלקי חילוף לטכנאים? והאם יש לך חלקי חילוף למכשירים כשרים שקיימים היום?
-
@אהרלה-המעצב האם אתה מספק חלקי חילוף לטכנאים? והאם יש לך חלקי חילוף למכשירים כשרים שקיימים היום?
@FEUERJAK כן וכן.
-
@FEUERJAK כן וכן.
@אהרלה-המעצב איך אפשר ליצור קשר איתך בפרטי, בעת הצורך.
-
@אהרלה-המעצב איך אפשר ליצור קשר איתך בפרטי, בעת הצורך.
@FEUERJAK תשאיר מייל
-
@FEUERJAK תשאיר מייל
-
@FEUERJAK אתה רוצה להגיב במייל ?
-
@כוכב-ירושלמי בפעם המיליון כן
@אהרלה-המעצב ההואוו איזה עולם קטן אתה מגיע לכל הפורום בסוף בכל מיני נקודות
-
@אהרלה-המעצב ההואוו איזה עולם קטן אתה מגיע לכל הפורום בסוף בכל מיני נקודות
-
@אהרלה-המעצב למה אתה לא עונה בפרטי?
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
-
@FEUERJAK אתה רוצה להגיב במייל ?
@אהרלה-המעצב אשמח לדעת איך אפשר ליצור קשר בקשר לחלקי חילוף ליומיים
תודה רבה -
@אהרלה-המעצב אשמח לדעת איך אפשר ליצור קשר בקשר לחלקי חילוף ליומיים
תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות