למישהו יש הצעה לנגן עד 300 ש"ח
-
@משה-מזרחי אני לא
-
@משה-מזרחי כןןןןןןןןןןןן
-
@משה-מזרחי כןןןןןןןןןןןן
-
@covi
אני שאלתי בגלל שאני מנסה לפתוח אצלי וזה עושה לי שגיאה 404
כנראה יש אצלי התנגשות בין האפליקציה והדפדפן...
אני בדרך כלל שולח למישהו בלי אפליקציה, ואז הוא מחזיר לי קישור...@משה-מזרחי סבבה הבנתי
-
מחפש המלצות לנגן
תודה מראש לעונים
דרישות שאני זוכר (אשמח אם יחכימוני):- נגן ספרי שמע (חוזר לאותה נקודה שהופסקה ההשמעה)
- בלוטוס איכותי להעברת קבצים
(אם יש תמיכה בזיהוי אונקי זה פלוס גדול) - בלוטוס לאוזניות אלחוטיות
- מסך מגע
- ספריית קבצים (לפי תיקיות כמו במחשב ולא לפי אמנים ואלבומים וכו')
-
-
מחפש המלצות לנגן
תודה מראש לעונים
דרישות שאני זוכר (אשמח אם יחכימוני):- נגן ספרי שמע (חוזר לאותה נקודה שהופסקה ההשמעה)
- בלוטוס איכותי להעברת קבצים
(אם יש תמיכה בזיהוי אונקי זה פלוס גדול) - בלוטוס לאוזניות אלחוטיות
- מסך מגע
- ספריית קבצים (לפי תיקיות כמו במחשב ולא לפי אמנים ואלבומים וכו')
@מור אמר בלמישהו יש הצעה לנגן עד 300 ש"ח:
מחפש המלצות לנגן
תודה מראש לעונים
דרישות שאני זוכר (אשמח אם יחכימוני):- נגן ספרי שמע (חוזר לאותה נקודה שהופסקה ההשמעה)
- בלוטוס איכותי להעברת קבצים
(אם יש תמיכה בזיהוי אונקי זה פלוס גדול) - בלוטוס לאוזניות אלחוטיות
- מסך מגע
- ספריית קבצים (לפי תיקיות כמו במחשב ולא לפי אמנים ואלבומים וכו')
אף אחד לא יודע לכוון אותי?
-
@מור אמר בלמישהו יש הצעה לנגן עד 300 ש"ח:
מחפש המלצות לנגן
תודה מראש לעונים
דרישות שאני זוכר (אשמח אם יחכימוני):- נגן ספרי שמע (חוזר לאותה נקודה שהופסקה ההשמעה)
- בלוטוס איכותי להעברת קבצים
(אם יש תמיכה בזיהוי אונקי זה פלוס גדול) - בלוטוס לאוזניות אלחוטיות
- מסך מגע
- ספריית קבצים (לפי תיקיות כמו במחשב ולא לפי אמנים ואלבומים וכו')
אף אחד לא יודע לכוון אותי?
-
@qwq אמר בלמישהו יש הצעה לנגן עד 300 ש"ח:
סמראטס Q2
כמו שהוא מגיע אז אין בו "נגן ספרי שמע (חוזר לאותה נקודה שהופסקה ההשמעה)" ואני גם לא מכיר כזו אפליקציה...
@צדיק-תמים רק בנגני סאנדיסק מלפני עשור יש פונקציה כזאת, ובנגנים החדשים אין?
-
@צדיק-תמים רק בנגני סאנדיסק מלפני עשור יש פונקציה כזאת, ובנגנים החדשים אין?
@מור אמר בלמישהו יש הצעה לנגן עד 300 ש"ח:
@צדיק-תמים רק בנגני סאנדיסק מלפני עשור יש פונקציה כזאת, ובנגנים החדשים אין?
אני רק ציינתי לגבי הנגן הספציפי.
-
@מור אמר בלמישהו יש הצעה לנגן עד 300 ש"ח:
@צדיק-תמים רק בנגני סאנדיסק מלפני עשור יש פונקציה כזאת, ובנגנים החדשים אין?
אני רק ציינתי לגבי הנגן הספציפי.
@צדיק-תמים אתה מכיר נגן עם התכונות הנ''ל שציינתי או חלק מהן?
-
@מור אמר בלמישהו יש הצעה לנגן עד 300 ש"ח:
מחפש המלצות לנגן
תודה מראש לעונים
דרישות שאני זוכר (אשמח אם יחכימוני):- נגן ספרי שמע (חוזר לאותה נקודה שהופסקה ההשמעה)
- בלוטוס איכותי להעברת קבצים
(אם יש תמיכה בזיהוי אונקי זה פלוס גדול) - בלוטוס לאוזניות אלחוטיות
- מסך מגע
- ספריית קבצים (לפי תיקיות כמו במחשב ולא לפי אמנים ואלבומים וכו')
אף אחד לא יודע לכוון אותי?
@מור אמר בלמישהו יש הצעה לנגן עד 300 ש"ח:
@צדיק-תמים אתה מכיר נגן עם התכונות הנ''ל שציינתי או חלק מהן?
@מור אמר בלמישהו יש הצעה לנגן עד 300 ש"ח:
בלוטוס איכותי להעברת קבצים
(אם יש תמיכה בזיהוי אונקי זה פלוס גדול)
בלוטוס לאוזניות אלחוטיות
מסך מגע
ספריית קבצים (לפי תיקיות כמו במחשב ולא לפי אמנים ואלבומים וכו')כל זה יש בQ2 כמו שציינו פה כבר.
-
יש לדוקו נגן מעולה בשם "פאסיפיק",
בלוטוס טוב
העתקה מהנגן לכרטיס ולהיפך
בטרייה ארוכה
מסודר לפי תיקיות
וכו' וכו'לי יש כזה ואני מאד מרוצה!
המחיר נע בין 250ל300
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
