מספרים חסוים
-
תגובה: מספרים חסויים
האם שייך להגדיר גם דרך הטלפון או שדווקא דרך האתר
-
שאלה אחרת, למספר אנגלי זה גם עובד?
-
שאלה אחרת, למספר אנגלי זה גם עובד?
@דוד-יצחק123
ברוב המכשירים אפשר גם דרך הפלאפון
איזה מכשיר יש לך? -
@דוד-יצחק123
ברוב המכשירים אפשר גם דרך הפלאפון
איזה מכשיר יש לך?@שמחת-החיים אמר במספרים חסוים:
@דוד-יצחק123
ברוב המכשירים אפשר גם דרך הפלאפון
איזה מכשיר יש לך?עם נוקיה 105 אפשר?
-
@שמחת-החיים אמר במספרים חסוים:
@דוד-יצחק123
ברוב המכשירים אפשר גם דרך הפלאפון
איזה מכשיר יש לך?עם נוקיה 105 אפשר?
@דוד-יצחק123
לא זוכר בעל פה אבל בשאר הנוקיות [C2-208 ] בטח אפשר
לכאורה גם בזה -
@דוד-יצחק123
לא זוכר בעל פה אבל בשאר הנוקיות [C2-208 ] בטח אפשר
לכאורה גם בזה@שמחת-החיים אמר במספרים חסוים:
@דוד-יצחק123
לא זוכר בעל פה אבל בשאר הנוקיות [C2-208 ] בטח אפשר
לכאורה גם בזהתודה..
-
@דוד-יצחק123
לא זוכר בעל פה אבל בשאר הנוקיות [C2-208 ] בטח אפשר
לכאורה גם בזה@שמחת-החיים
ואתה יודע לומר האם שייך להגדיר מערכת ivr2 דרך הטלפון ולא מחשב -
@שמחת-החיים
ואתה יודע לומר האם שייך להגדיר מערכת ivr2 דרך הטלפון ולא מחשב@היצירתיות-שבאומן
אם יש לך בטלפון דפדפן עקרונית אתה יכול רק לא נראה שאפשר לעבוד עם דפדפן במכשיר רגיל לא סמרטפון -
@היצירתיות-שבאומן
אם יש לך בטלפון דפדפן עקרונית אתה יכול רק לא נראה שאפשר לעבוד עם דפדפן במכשיר רגיל לא סמרטפון@שמחת-החיים
לא בטלפון כשר -
@שמחת-החיים
לא בטלפון כשר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות