שגיאה בהתקנת מדפסת brother
-
שלום רב!
אני מנסה להתקין דרייבר של מדפסת ברדר MFC-9140CDN-inst-B1-ASA ובכל פעם אני מקבל הודעת שגיאה.
יש לציין שבמחשב אחר כן הצלחתי להתקין.
אשמח אם מישהו מבין מה פשר ההודעה, ומה צריך לעשות.

תודה לכולם.@gavriel אמר בשגיאה בהתקנת מדפסת brother:
שלום רב!
אני מנסה להתקין דרייבר של מדפסת ברדר MFC-9140CDN-inst-B1-ASA ובכל פעם אני מקבל הודעת שגיאה.
יש לציין שבמחשב אחר כן הצלחתי להתקין.
אשמח אם מישהו מבין מה פשר ההודעה, ומה צריך לעשות.

תודה לכולם.לפי מה שכתוב שם הקובץ או המיקום שלו לא חוקיים.אחד מהם בעברית? למשל זה ממוקם ככה?
c://users/אני/desktop/driver.exeאו ככה במקרה
c://users/me/desktop/דרייבר.exe -
@gavriel אמר בשגיאה בהתקנת מדפסת brother:
שלום רב!
אני מנסה להתקין דרייבר של מדפסת ברדר MFC-9140CDN-inst-B1-ASA ובכל פעם אני מקבל הודעת שגיאה.
יש לציין שבמחשב אחר כן הצלחתי להתקין.
אשמח אם מישהו מבין מה פשר ההודעה, ומה צריך לעשות.

תודה לכולם.לפי מה שכתוב שם הקובץ או המיקום שלו לא חוקיים.אחד מהם בעברית? למשל זה ממוקם ככה?
c://users/אני/desktop/driver.exeאו ככה במקרה
c://users/me/desktop/דרייבר.exe
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות