רוצה לראות מי הצביע לי 👍
-
-
@דוד-יצחק123 אמר ברוצה לראות מי הצביע לי
:@משחזר-מידע אמר ברוצה לראות מי הצביע לי
:המכולת
הלוואי עלי

הלואי על כולנו לא ?
-
@דוד-יצחק123 אמר ברוצה לראות מי הצביע לי
:@משחזר-מידע אמר ברוצה לראות מי הצביע לי
:המכולת
הלוואי עלי

הלואי על כולנו לא ?
@YYonatan אמר ברוצה לראות מי הצביע לי
:@דוד-יצחק123 אמר ברוצה לראות מי הצביע לי
:@משחזר-מידע אמר ברוצה לראות מי הצביע לי
:המכולת
הלוואי עלי

הלואי על כולנו לא ?
דבר ראשון לי ואם ישאר אז אולי גם לכם!!
-
@YAAKOVSAS אמר ברוצה לראות מי הצביע לי
:@YYonatan בשביל זה יש עריכה - כדי שלא תצטרך לכתוב הכל שוב בשביל לשנות אמוג'י
יודע יודע סך הכל טעיתי
-
@YYonatan אמר ברוצה לראות מי הצביע לי
:@דוד-יצחק123 אמר ברוצה לראות מי הצביע לי
:@משחזר-מידע אמר ברוצה לראות מי הצביע לי
:המכולת
הלוואי עלי

הלואי על כולנו לא ?
דבר ראשון לי ואם ישאר אז אולי גם לכם!!
@דוד-יצחק123 אמר ברוצה לראות מי הצביע לי
:@YYonatan אמר ברוצה לראות מי הצביע לי
:@דוד-יצחק123 אמר ברוצה לראות מי הצביע לי
:@משחזר-מידע אמר ברוצה לראות מי הצביע לי
:המכולת
הלוואי עלי

הלואי על כולנו לא ?
דבר ראשון לי ואם ישאר אז אולי גם לכם!!
דבר ראשון למי שפתח את האשכול.
תעשו חושבים מי הוא... -
@YAAKOVSAS אמר ברוצה לראות מי הצביע לי
:@YYonatan בשביל זה יש עריכה - כדי שלא תצטרך לכתוב הכל שוב בשביל לשנות אמוג'י
יודע יודע סך הכל טעיתי
-
@bbn כן אבל רציתי לדעת אם כבר נגיד ראיתי שעבר את ההתראה על הלייק הזה. וכרגע שוב אני רוצה לדעת מי נתן לי לייק...
@ירושלים-שלי אמר ברוצה לראות מי הצביע לי
:@bbn כן אבל רציתי לדעת אם כבר נגיד ראיתי שעבר את ההתראה על הלייק הזה. וכרגע שוב אני רוצה לדעת מי נתן לי לייק...
כן אז פה אפשרי עד 6
מעבר לזה זה כל פורום מה שהוא מאפשר -
@YAAKOVSAS אמר ברוצה לראות מי הצביע לי
:@YYonatan ושוב חבל שאתה לא מגיב לפוסט כדאי שאקבל התראה
הא??
-
@YAAKOVSAS אמר ברוצה לראות מי הצביע לי
:@YYonatan ושוב חבל שאתה לא מגיב לפוסט כדאי שאקבל התראה
עם עוקבים אחרי הננושא אז מקבלים התראה ממילא
-
בכל אופן. את הנושא סימנתי כ-"נפתר" הגיעה הזמן. לא?
-
בכל אופן. את הנושא סימנתי כ-"נפתר" הגיעה הזמן. לא?
@ירושלים-שלי אמר ברוצה לראות מי הצביע לי
:בכל אופן. את הנושא סימנתי כ-"נפתר" הגיעה הזמן. לא?
כן חאלס פה
-
בכל אופן. את הנושא סימנתי כ-"נפתר" הגיעה הזמן. לא?
@ירושלים-שלי אמר ברוצה לראות מי הצביע לי
:בכל אופן. את הנושא סימנתי כ-"נפתר" הגיעה הזמן. לא?
בהחלט מאשר את זה.
)למי זה חשוב?
)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


