נחסם לי הסים בפל' יאנג גירסת "פיקס כשר" [fiks kosher[
-
שלום אני קניתי לפני קצת זמן סמסונג יאנג בגירסת פיקס כשר [נגן ומצלמה בלבד] ואמרו לי שזה תומך גולן וזה באמת החזיק לי אבלח עכשיו זה נחסם והבנתי שזה קרה להרבה אנשים לאחרונה [נראה שהחברה החמירה את תנאי ה"כשר" שלה....] אשמח אם מישהו יודע אם יש איזו שהיא אפשרות לסדר את זה תודה מראש לכולם וגמר חתימה טובה
-
שלום אני קניתי לפני קצת זמן סמסונג יאנג בגירסת פיקס כשר [נגן ומצלמה בלבד] ואמרו לי שזה תומך גולן וזה באמת החזיק לי אבלח עכשיו זה נחסם והבנתי שזה קרה להרבה אנשים לאחרונה [נראה שהחברה החמירה את תנאי ה"כשר" שלה....] אשמח אם מישהו יודע אם יש איזו שהיא אפשרות לסדר את זה תודה מראש לכולם וגמר חתימה טובה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות