אקסל בגוגל docs שלא נותן להשתמש בו עם עכבר???
-
יש לי אקסל בגוגל docs ואני משתמש בו כבר תקופה ארוכה, פתאום אתמול הוא הפסיק לקרוא לי את העכבר.
המסמך פשוט לא קולט את העכבר וא"א ללחוץ כל כלום במסמך עם העכבר.
יש לציין שהמסמך פועל רגיל עם החיצים, רק את העכבר הוא לא קולט.
הבעיה היא לא בעכבר, הוא פועל מעולה בשאר הדברים.
מישהו יודע? -
יש לי אקסל בגוגל docs ואני משתמש בו כבר תקופה ארוכה, פתאום אתמול הוא הפסיק לקרוא לי את העכבר.
המסמך פשוט לא קולט את העכבר וא"א ללחוץ כל כלום במסמך עם העכבר.
יש לציין שהמסמך פועל רגיל עם החיצים, רק את העכבר הוא לא קולט.
הבעיה היא לא בעכבר, הוא פועל מעולה בשאר הדברים.
מישהו יודע? -
@אליצפן תעברו להשתמש באופיס אונליין.הרבה יותר נוח
office.com -
@מישהו12 וגם תעברו על הדרך לאאוטלוק....
כל העולם יושב על השרתים של גוגל, אז לא נראה לי שנראה מישהו עובר עכשיו בגלל זה... (מי חותם לך על הפרטיות שיש לך באופיס און ליין ממייקרוסופט הזה?)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות