ערכות נושא מענינות לC2
-
-
@הודקלצ אמר בערכות נושא מענינות לC2:
לצערי לא אתה יכול לנסות ליצור (יש מדריכים)לי אין כוח
אתה יכול להביא קישור למדריכים?
@אבא-לו אמר בערכות נושא מענינות לC2:
@הודקלצ אמר בערכות נושא מענינות לC2:
לצערי לא אתה יכול לנסות ליצור (יש מדריכים)לי אין כוח
אתה יכול להביא קישור למדריכים?
https://mitmachim.top/topic/1897/מדריך-יצירת-ערכת-נושא-לנוקיה?_=1600690377449
-
@אבא-לו אמר בערכות נושא מענינות לC2:
@הודקלצ אמר בערכות נושא מענינות לC2:
לצערי לא אתה יכול לנסות ליצור (יש מדריכים)לי אין כוח
אתה יכול להביא קישור למדריכים?
https://mitmachim.top/topic/1897/מדריך-יצירת-ערכת-נושא-לנוקיה?_=1600690377449
@מנחם-ציון אם מישהו יוצר ערכת נושא יפה שיעלה אותה לפה
-
@אבא-לו אמר בערכות נושא מענינות לC2:
@הודקלצ אמר בערכות נושא מענינות לC2:
לצערי לא אתה יכול לנסות ליצור (יש מדריכים)לי אין כוח
אתה יכול להביא קישור למדריכים?
https://mitmachim.top/topic/1897/מדריך-יצירת-ערכת-נושא-לנוקיה?_=1600690377449
@מנחם-ציון אפשר ליצור עם זה רק דרך הפלאפון
אני רוצה ליצור דרך מחשב כי אין לי C2 -
@מנחם-ציון אפשר ליצור עם זה רק דרך הפלאפון
אני רוצה ליצור דרך מחשב כי אין לי C2 -
@מנשה אמר בערכות נושא מענינות לC2:
@אבא-לו זהו גם אני רוצה דרך המחשב אפילו שיש ליסי 2 זה יותר נח
https://mitmachim.top/topic/394/יישומים-הכנת-ערכת-נושא-לנוקיה
-
@מנשה אמר בערכות נושא מענינות לC2:
@אבא-לו זהו גם אני רוצה דרך המחשב אפילו שיש ליסי 2 זה יותר נח
https://mitmachim.top/topic/394/יישומים-הכנת-ערכת-נושא-לנוקיה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות