איך היה לי ימות המשיח בקומה הכשרה
-
אני רומה את כל תוכן ימות המשיח מסים כשר
-
אני רומה את כל תוכן ימות המשיח מסים כשר
-
אני רומה את כל תוכן ימות המשיח מסים כשר
-
אני רומה את כל תוכן ימות המשיח מסים כשר
יכול להיות שאתה @בן-אדם-טוב, אבל אתה לא כל כך ברור....
-
אני רוצה את התוכן של ימות המשיח בסים כשר איך היה לי
-
אני רוצה את התוכן של ימות המשיח בסים כשר איך היה לי
@בן-אדם-טוב אם הבנתי נכון אתה מעוניין להאזין לתכנים בימות המשיח שחסומים לקומה הכשירה, מסים כשר?
אם זו כוונתך אתה מוזמן לפנות אלי בפרטי ואני יביא לך מספר פתוח לקומה הכשירה שמפנה להרבה קווים וגם לפורטל התוכן.
זה בעיקרון מספר בזק שפתחתי וניידתי לשימוש אישי.
נ.ב. למי שיש פורטל התוכן, אפשר בתפריט ראשי להקיש כל מספר של מערכת בימות המשיח ולעבור אליה. בדומה לניתוביה. -
אני רוצה את התוכן של ימות המשיח בסים כשר איך היה לי
@בן-אדם-טוב וכדאי שתתקן את הכותרת "שאלה | איך אפשר להאזין לקווי תוכן חסומים ממספר כשר"
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
