קוד אבטחה בC2
-
@דוד-יצחק123 אוקיי תודה בכל אופן ואם תמצא פתרון אשמח תודה רבה
@מנשה אמר בקוד אבטחה בC2:
@דוד-יצחק123 אוקיי תודה בכל אופן ואם תמצא פתרון אשמח תודה רבה
תלחץ שוב על המקש read אולי.
-
@מנשה אמר בקוד אבטחה בC2:
@דוד-יצחק123 אוקיי תודה בכל אופן ואם תמצא פתרון אשמח תודה רבה
תלחץ שוב על המקש read אולי.
-
@מנשה אמר בקוד אבטחה בC2:
@דוד-יצחק123 https://send.magicode.me/send-file/file/49c8b12c2a75face92d0fa356c6b709788a903a4/viewמה זה אמור להיות
ערכת/שינת איזהשהוא קובץ של התוכנה?
-
-
@מנשה אמר בקוד אבטחה בC2:
@דוד-יצחק123 https://send.magicode.me/send-file/file/49c8b12c2a75face92d0fa356c6b709788a903a4/viewמה זה אמור להיות
ערכת/שינת איזהשהוא קובץ של התוכנה?
@דוד-יצחק123 לא מה שידוע לי
-
@דוד-יצחק123 לא מה שידוע לי
@מנשה תשאל את @איציק-דייטש , הוא בוהה בנו איזה חצי שעה
-
@מנשה למה אתה מתייג את עצמך?
הוא עושה תענית דיבור@דוד-יצחק123 מה זאת אומרת
-
@דוד-יצחק123 מה זאת אומרת
-
@מנשה לילט.
נמשיך שנה הבאה@דוד-יצחק123 בעזרת השם שנה טובה ומתוקה

-
@דוד-יצחק123 בעזרת השם שנה טובה ומתוקה

-
-
@היהודי-פשוט תסתכל שם אני עשיתי את מה שכתוב שם ונפתח לי.
-
@מנשה אמר בקוד אבטחה בC2:
איך אני משנה את השם שלי פה
להבא, תיזהר לא לסטות מהנושא של האשכול...
לשנות שם בפרופיל, נדמה לי שרק ההנהלה יכולה, לכן אני מתייג לך את @שמואל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
