קוד אבטחה בC2
-
@מנשה תעלה צילום מסך מהתיקייה הראשית
@דוד-יצחק123 כבר כמה פעמים ניסיתי לעלות לפה צילום מסך וזה עשה לי מיד שיש שגיאה
-
@דוד-יצחק123 כבר כמה פעמים ניסיתי לעלות לפה צילום מסך וזה עשה לי מיד שיש שגיאה
@מנשה אמר בקוד אבטחה בC2:
@דוד-יצחק123 כבר כמה פעמים ניסיתי לעלות לפה צילום מסך וזה עשה לי מיד שיש שגיאה
יש לי המון בעיות

-
@דוד-יצחק123 כבר כמה פעמים ניסיתי לעלות לפה צילום מסך וזה עשה לי מיד שיש שגיאה
-
@מנשה אמר בקוד אבטחה בC2:
 Screenshot_1
צריך לחכות שזה יהיה לקישור -
@מנשה אמר בקוד אבטחה בC2:
 Screenshot_1
צריך לחכות שזה יהיה לקישור@דוד-יצחק123 אבל מיד שאני בוחר את התמונה מהעלה תמונה זה עושה לי אירעה שגיאה
-
@דוד-יצחק123 אבל מיד שאני בוחר את התמונה מהעלה תמונה זה עושה לי אירעה שגיאה
-
@דוד-יצחק123 הצליח???
-
@דוד-יצחק123 הצליח???
-
-
@מנשה מה שיש פה זה תוכנה ניידת.
אמור להיות שם קובץ עם סיומת exe עם אייקון של התוכנה, תלחץ על זה@דוד-יצחק123 אמר בקוד אבטחה בC2:
@מנשה מה שיש פה זה תוכנה ניידת.
אמור להיות שם קובץ עם סיומת exe עם אייקון של התוכנה, תלחץ על זהבתוך התיקייה MTK
-
@דוד-יצחק123 אמר בקוד אבטחה בC2:
@מנשה מה שיש פה זה תוכנה ניידת.
אמור להיות שם קובץ עם סיומת exe עם אייקון של התוכנה, תלחץ על זהבתוך התיקייה MTK
-
-
@מנשה אמר בקוד אבטחה בC2:
@דוד-יצחק123 https://send.magicode.me/send-file/file/a7fceedff2de8bd1ceadd3964866a02d2845fab8/view
בתוך התיקייה המסומנת , תיכנס לשם

-
@מנשה אמר בקוד אבטחה בC2:
@דוד-יצחק123 https://send.magicode.me/send-file/file/a7fceedff2de8bd1ceadd3964866a02d2845fab8/view
בתוך התיקייה המסומנת , תיכנס לשם

-
-
@מנשה נראה לי

-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

