לא מצליחה להתקין תעודת אבטחה של נטפרי
-
@דוד-חזן כן, יש לו דפדפן.
-
@ירושלים-שלי אז תתקיני ישירות מהקישור הזה
@דוד-חזן הבעיה, שלא תעודת אבטחה אין לי גישה לשום דבר. ואיך אוכל להתקין מהקישור הזה ישר? אם אני לא מצליחה לגלוש בטלפון הזה בכלל?
-
@דוד-חזן הבעיה, שלא תעודת אבטחה אין לי גישה לשום דבר. ואיך אוכל להתקין מהקישור הזה ישר? אם אני לא מצליחה לגלוש בטלפון הזה בכלל?
@ירושלים-שלי להתקין תעודת אבטחה אפשר גם כאשר אין עדיין תעודה מותקנת , בכל מקרה אפשר להוריד ממכשיר אחר ותשלחי בבלוטות.
-
@ירושלים-שלי להתקין תעודת אבטחה אפשר גם כאשר אין עדיין תעודה מותקנת , בכל מקרה אפשר להוריד ממכשיר אחר ותשלחי בבלוטות.
@דוד-חזן הא, רעיון בבלוטוס'. תודה ננסה
-
@ירושלים-שלי להתקין תעודת אבטחה אפשר גם כאשר אין עדיין תעודה מותקנת , בכל מקרה אפשר להוריד ממכשיר אחר ותשלחי בבלוטות.
@דוד-חזן העברתי בבלוטוס', לא יודעת איפה בדיוק להתקין מכיוון שזה טלפון ישן.
-
@דוד-חזן זה מה שאני רואה שמנסה להתקין...


-
@דוד-חזן זה מה שאני רואה שמנסה להתקין...


@ירושלים-שלי כשלוחצים על הקובץ הוא מבקש לקרוא שם לאישור , לא משנה מה לכתוב , ואז אישור.
-
@ירושלים-שלי כשלוחצים על הקובץ הוא מבקש לקרוא שם לאישור , לא משנה מה לכתוב , ואז אישור.
@דוד-חזן הוא בכלל לא נותן לי לגשת לקובץ.
ושכאני נכנסת מקבצים הוא כותב לי "אין ישומים המסוגלים לבצע פעולה זו". -
@דוד-חזן הוא בכלל לא נותן לי לגשת לקובץ.
ושכאני נכנסת מקבצים הוא כותב לי "אין ישומים המסוגלים לבצע פעולה זו". -
@דוד-חזן הוא בכלל לא נותן לי לגשת לקובץ.
ושכאני נכנסת מקבצים הוא כותב לי "אין ישומים המסוגלים לבצע פעולה זו".@ירושלים-שלי תנסי לכתוב בשורת החיפוש בדפדפן 1.2.3.4. ואנטר , זה אמור להכנס לנטפרי ושם תעברי להתקנת תעודה .
-
@ירושלים-שלי תנסי לכתוב בשורת החיפוש בדפדפן 1.2.3.4. ואנטר , זה אמור להכנס לנטפרי ושם תעברי להתקנת תעודה .
@דוד-חזן אין בעיה להוריד את התעודה. את זה עשיתי, וגם העברתי מהקובץ שאתה שלחת לי.
להתקין אותה. זה הבעיה. -
@דוד-חזן אין בעיה להוריד את התעודה. את זה עשיתי, וגם העברתי מהקובץ שאתה שלחת לי.
להתקין אותה. זה הבעיה.@ירושלים-שלי בדקתי אצלי וראיתי שהפלאפון משתמש עם אפליקציית '' מתקין אישורים '' כדי להתקין את התעודה, יתכן וחסר לך את האפליקציה הזאת ולכן את לא מצליחה !
-
@ירושלים-שלי בדקתי אצלי וראיתי שהפלאפון משתמש עם אפליקציית '' מתקין אישורים '' כדי להתקין את התעודה, יתכן וחסר לך את האפליקציה הזאת ולכן את לא מצליחה !
@דוד-חזן איך אוכל להשיג את האפליקציה. או לחילופין לדעת עם יש לי אותה?
-
@דוד-חזן איך אוכל להשיג את האפליקציה. או לחילופין לדעת עם יש לי אותה?
@ירושלים-שלי זה אפליקצית מערכת ולא ניתן להתקין אותה מבחוץ , אבל ייתכן וזה לא הבעיה , ויהיה פתרון לאחרים !
-
@ירושלים-שלי זה אפליקצית מערכת ולא ניתן להתקין אותה מבחוץ , אבל ייתכן וזה לא הבעיה , ויהיה פתרון לאחרים !
@דוד-חזן יודע כל מישהו בפורום שמבין בזה וניתן לתייג אותו שיעזור??
-
@דוד-חזן יודע כל מישהו בפורום שמבין בזה וניתן לתייג אותו שיעזור??
@ירושלים-שלי לא , סורי !
-
@ירושלים-שלי לא , סורי !
@דוד-חזן תודה בכל אופן


-
@דוד-חזן תודה בכל אופן


@ירושלים-שלי יש לך סייר קבצים עם רוט?
-
@ירושלים-שלי יש לך סייר קבצים עם רוט?
@A0533057932 שזה אומר??
(לא מבינה בזה
) -
@דוד-חזן יודע כל מישהו בפורום שמבין בזה וניתן לתייג אותו שיעזור??
@ירושלים-שלי את יכולה להכנס ל1.2.3.4 ואז פתור בעיות אבטחה ואז תרדי ללמטה ללא מצליח להתקין ואז הוא יתן לך להתקין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות