שכחתי את הסיסמה בנייד.
-
שחכתי את הסיסמה בנייד. סיסמת צורה/קו ולא מספרים.
אין לי בעיה לעשות איפוס. (לא יודעת איך)
מה שמופיע על הנייד זה

לחצנים פיזיים יש ווליום, ונעילה/פתיחה. כל השאר לחצנים וירטואלים.
וזה מה שמופיע בפתיחה

מכיון שמעולם לא נכנסתי דרך הנייד הזה לדוא"ל שלי אין לי אופציה להזין את מה שהם מבקשים ולהתקדם הלאה...@ירושלים-שלי
שכחת בשתי מכשירים או שזה אותו מכשיר? -
@ירושלים-שלי
שכחת בשתי מכשירים או שזה אותו מכשיר?@אהרן-שובקס 2 מכשירים (דֶי ישנים) וכל יום אני נתקלת בפורום על כאילו נושאים, החלטתי לבדוק האם גם לי יוכלו לעזור בעניין.
-
@יוני אם תוכל לעזור לי גם פה. (אם תדע...)


-
@יוני אם תוכל לעזור לי גם פה. (אם תדע...)


@ירושלים-שלי פה תעשו לפי המדריך ש @אהרן-שובקס העלה שם
ברגע שלא חשוב המידע כמובן -
@ירושלים-שלי פה תעשו לפי המדריך ש @אהרן-שובקס העלה שם
ברגע שלא חשוב המידע כמובן@יוני אבל, גם פה חסרים לי הלחצנים שמבקשים במדריך. וכפתור הבית הווירטואלי לא מגיב.
-
@יוני אבל, גם פה חסרים לי הלחצנים שמבקשים במדריך. וכפתור הבית הווירטואלי לא מגיב.
@ירושלים-שלי למה אני רואה שיש
תנסו על לחצן להורדת הווליום וגם מקש הבית וגם ההדלקה זה נראה שיש לפי התמונה -
@יוני אבל, גם פה חסרים לי הלחצנים שמבקשים במדריך. וכפתור הבית הווירטואלי לא מגיב.
-
@ירושלים-שלי למה אני רואה שיש
תנסו על לחצן להורדת הווליום וגם מקש הבית וגם ההדלקה זה נראה שיש לפי התמונה@יוני זה כפתור מגע. והוא לא מגיב. (זה לא כפתור לחצן)
-
@יוני לא. בכלל לא.
-
@יוני זה כפתור מגע. והוא לא מגיב. (זה לא כפתור לחצן)
@ירושלים-שלי אמר בשכחתי את הסיסמה בנייד.:
זה כפתור מגע
זה היה נראה לחצן מצטער

זה סיני או חברה נורמלית? -
@ירושלים-שלי אמר בשכחתי את הסיסמה בנייד.:
זה כפתור מגע
זה היה נראה לחצן מצטער

זה סיני או חברה נורמלית?@יוני סיני

הדלקתי בדרך הזאת ולא שינה כלום מההדלקה הקודמת

-
@יוני סיני

הדלקתי בדרך הזאת ולא שינה כלום מההדלקה הקודמת

@ירושלים-שלי מה זה הכפתורים מעל הפתור כיבוי??? אם זה של הווליום אז תלחצו על הלמעלה והמקש הכיבוי וכפתור הבית
-
@ירושלים-שלי מה זה הכפתורים מעל הפתור כיבוי??? אם זה של הווליום אז תלחצו על הלמעלה והמקש הכיבוי וכפתור הבית
@מוטי-ברנד לא עוזר עם המקשים כלום.
אולי יש משהו דרך המחשב?? לחבר את הטאבלט למחשב. -
@מוטי-ברנד לא עוזר עם המקשים כלום.
אולי יש משהו דרך המחשב?? לחבר את הטאבלט למחשב.@ירושלים-שלי זה על הפלאפון לא על הטאבלט?
-
@ירושלים-שלי זה על הפלאפון לא על הטאבלט?
@מוטי-ברנד זה נייד. (פשוט גם טאבלט נחסם ורציתי עזרה בו)
-
@יוני @מוטי-ברנד @אהרן-שובקס אין לכם פיתרון עבורי?
-
@ירחמיאל זה המידע שיש לי על המכשיר הזה


-
צריך לחפש בגוגל את שם המכשיר בתוספת המילים recovery mode ושם צריכה להיות דרך לאיפוס המכשיר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות