נעילת יישומים
-
@בני-0 אמר בנעילת יישומים:
אגב רציתי לשאול אם ידוע למישהו אפשרות לנעילת אפליקציות של המכשיר ע"י אפליקציה מסויימת יש דבר כזה?
אולי תשבית ותמחק עם המדריך הזה https://mitmachim.top/topic/3580/מדריך-מחיקת-יישומי-מערכת-ללא-גישת-רוט/37
@שעטנ-ז-ג-ץ אני מחפש משהו בתוך המכשיר ולא דרך מחשב כל פעם שאני ארצה לפתוח את זה.
-
@מוטי-ברנד דרך המחשבון יש אפשרות כזאת?
-
@מוטי-ברנד דרך המחשבון יש אפשרות כזאת?
-
@מוטי-ברנד נכון אבל שוב דרך קיצורים בשיואמי לא הכל ננעל.
-
@מוטי-ברנד נכון אבל שוב דרך קיצורים בשיואמי לא הכל ננעל.
-
@מוטי-ברנד אמר בנעילת יישומים:
@בני-0 ווי פי אפשר לנעול בלוטוס אי אפשר אבל הגדרות אם תחסום לא תוכל לפתוח
מה הכונה לחסום?
-
@מוטי-ברנד אמר בנעילת יישומים:
@בני-0 ווי פי אפשר לנעול בלוטוס אי אפשר אבל הגדרות אם תחסום לא תוכל לפתוח
מה הכונה לחסום?
-
@מוטי-ברנד מה זה? תוכל לעלות?
-
@מוטי-ברנד מה זה? תוכל לעלות?
@בני-0 אמר בנעילת יישומים:
@מוטי-ברנד מה זה? תוכל לעלות?
פה יש
https://mitmachim.top/topic/3437/אפליקציה-לנעילת-ישומים-קבצים-ועוד/3 -
@בני-0 אמר בנעילת יישומים:
@מוטי-ברנד מה זה? תוכל לעלות?
פה יש
https://mitmachim.top/topic/3437/אפליקציה-לנעילת-ישומים-קבצים-ועוד/3@מוטי-ברנד זה לא עושה כלום.
-
@בני-0 אמר בנעילת יישומים:
@מוטי-ברנד מה זה? תוכל לעלות?
פה יש
https://mitmachim.top/topic/3437/אפליקציה-לנעילת-ישומים-קבצים-ועוד/3@מוטי-ברנד יש עוד אפליקציה חוץ מזה?
-
@מוטי-ברנד יש עוד אפליקציה חוץ מזה?
-
@מוטי-ברנד יש עוד אפליקציה חוץ מזה?
-
@מוטי-ברנד זה לא עושה כלום.
-
@טכני כוונתך לאפלוק?
-
@טכני כוונתך לאפלוק?
-
@טכני כוונתך לאפלוק?
@A0533057932 לא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות