בקשת עזרה-איך להכניס אפיליציה לארגז כלים
-
רק מי שבנה את הגרסה יכול להוסיף.
-
רק מי שבנה את הגרסה יכול להוסיף.
@זונדל-גרנד גם אם זה פתוח לי להתקנות זה לא עוזר?
-
צריך לערוך את מסך הבית .
אי אפשר. -
צריך לערוך את מסך הבית .
אי אפשר.@זונדל-גרנד טוב תודה
-
צריך לערוך את מסך הבית .
אי אפשר.@זונדל-גרנד אמר בבקשת עזרה-איך להכניס אפיליציה לארגז כלים:
צריך לערוך את מסך הבית .
אתה מתכוון את האפליקציה בשם שולחן עבודה?
-
@זונדל-גרנד אמר בבקשת עזרה-איך להכניס אפיליציה לארגז כלים:
צריך לערוך את מסך הבית .
אתה מתכוון את האפליקציה בשם שולחן עבודה?
-
@gad1221 כן כל גרסה זה משהו אחר
@זונדל-גרנד אוקיי כי פשוט יש לי רוט וכן זה פתוח להתקנות אז אני ינסה אולי לשחק איתו
-
@זונדל-גרנד אוקיי כי פשוט יש לי רוט וכן זה פתוח להתקנות אז אני ינסה אולי לשחק איתו
-
@זונדל-גרנד אוקיי כי פשוט יש לי רוט וכן זה פתוח להתקנות אז אני ינסה אולי לשחק איתו
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות