עדכון ראשוני תוכניות רמי לוי
-
-
-
@ליבל אמר בעדכון ראשוני תוכניות רמי לוי:
@שלומ יש לך עדכון גם על דקות לחו"ל ?
אין שיחות לחו"ל ברמי לוי
-
@ליבל אמר בעדכון ראשוני תוכניות רמי לוי:
@שלומ יש לך עדכון גם על דקות לחו"ל ?
אין שיחות לחו"ל ברמי לוי
-
-
@edb1997 צודק,
אבל יש גם את זה
https://mobile.rami-levy.co.il/FormSigner.aspx?template=231@שמואל אמר בעדכון ראשוני תוכניות רמי לוי:
@edb1997 צודק,
אבל יש גם את זה
https://mobile.rami-levy.co.il/FormSigner.aspx?template=231מחיר אבל לא כתוב שם
-
@בעריש אמר בעדכון ראשוני תוכניות רמי לוי:
@שלומ
מה הקליטה שלהם? שווה?זה גם תלוי באיזה איזור אתה נמצא.
-
יש לי מכשיר Z222 שקניתי ברמי לוי עצמם. באיזור רמות ד' אין כמעט קליטה. מופיע על המכשיר: "שיחות חירום בלבד", או "אין שירות". מישהו יודע משהו על זה?
@OR8 אמר בעדכון ראשוני תוכניות רמי לוי:
יש לי מכשיר Z222 שקניתי ברמי לוי עצמם. באיזור רמות ד' אין כמעט קליטה. מופיע על המכשיר: "שיחות חירום בלבד", או "אין שירות". מישהו יודע משהו על זה?
על המכשיר לא יודע
אבל על רמות אני יודע - הורידו שם בנין של בזק ברמות א' ועליו היה אנטנות של כמה חברות ומאז כל רמות בלי קליטה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות