עזרה APPLOCK
-
@ירושלים-שלי אמר בעזרה APPLOCK:
@K11001100
נכוןן. בדיוק ככה צריך. קודם להגדיר תחילה בפעם הראשונה ואח"כ הוא נותן לשנות...זה העניין שאח"כ הוא לא נותן לשנות
@K11001100 לא נותן??
תעשה צילום מסך בהגדרות של האפליקציה -
@מוטי-ברנד אמר בעזרה APPLOCK:
יש לך בהגדרות אפשרות לשנות שזה יהיה רק על ידי סיסמה
באפלוק אין כזה דבר חייב או רק שרטוט או שרטוט וסיסמה.
אני צריך אפליקציה שתחסום רק ע"י סיסמה לא שרטוט -
@מוטי-ברנד אמר בעזרה APPLOCK:
יש לך בהגדרות אפשרות לשנות שזה יהיה רק על ידי סיסמה
באפלוק אין כזה דבר חייב או רק שרטוט או שרטוט וסיסמה.
אני צריך אפליקציה שתחסום רק ע"י סיסמה לא שרטוט@K11001100 אצלי אפשר לשנות שיהיה רק סיסמה
-
@מוטי-ברנד אמר בעזרה APPLOCK:
יש לך בהגדרות אפשרות לשנות שזה יהיה רק על ידי סיסמה
באפלוק אין כזה דבר חייב או רק שרטוט או שרטוט וסיסמה.
אני צריך אפליקציה שתחסום רק ע"י סיסמה לא שרטוט@K11001100 התקנתי כבר מלא פעמים ומלא גירסאות שלהם ותמיד היה אפשרות של סיסמה אני יבדוק בעז'ה עוד כמה דקות ואני יעדכן אותך איך
-
@K11001100 התקנתי כבר מלא פעמים ומלא גירסאות שלהם ותמיד היה אפשרות של סיסמה אני יבדוק בעז'ה עוד כמה דקות ואני יעדכן אותך איך
@מוטי-ברנד אמר בעזרה APPLOCK:
@K11001100 התקנתי כבר מלא פעמים ומלא גירסאות שלהם ותמיד היה אפשרות של סיסמה אני יבדוק בעז'ה עוד כמה דקות ואני יעדכן אותך איך
סיסמה בלבד?
-
@מוטי-ברנד אמר בעזרה APPLOCK:
@K11001100 התקנתי כבר מלא פעמים ומלא גירסאות שלהם ותמיד היה אפשרות של סיסמה אני יבדוק בעז'ה עוד כמה דקות ואני יעדכן אותך איך
סיסמה בלבד?
@K11001100 כן!!!!
-
@K11001100 כן!!!!
-
@K11001100 אצלי זה נמצא רגיל באבטחה אבל אולי תנסה להוריד גירסה אחרת
-
פה יש לך גירסה אחרת https://mitmachim.top/topic/10798/app-lock-android
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות