יש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות
-
@MERS אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@קלמן אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS נוקיה 208
אפשר בקלות אם FTP
בכשר?- זה דרך האינטרנט לא?
לא
איך עושים את זה?
יש לך אנדרואיד?
@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@קלמן אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS נוקיה 208
אפשר בקלות אם FTP
בכשר?- זה דרך האינטרנט לא?
לא
איך עושים את זה?
יש לך אנדרואיד?
לא,
נוקיה זה לא על אנדרואיד [וחיצוני אני יכול באימולטור] -
@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@קלמן אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS נוקיה 208
אפשר בקלות אם FTP
בכשר?- זה דרך האינטרנט לא?
לא
איך עושים את זה?
יש לך אנדרואיד?
לא,
נוקיה זה לא על אנדרואיד [וחיצוני אני יכול באימולטור]@MERS אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@קלמן אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS נוקיה 208
אפשר בקלות אם FTP
בכשר?- זה דרך האינטרנט לא?
לא
איך עושים את זה?
יש לך אנדרואיד?
לא
ונוקיה כלשהוא?
-
@MERS אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@קלמן אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS נוקיה 208
אפשר בקלות אם FTP
בכשר?- זה דרך האינטרנט לא?
לא
איך עושים את זה?
יש לך אנדרואיד?
לא
ונוקיה כלשהוא?
@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@קלמן אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS נוקיה 208
אפשר בקלות אם FTP
בכשר?- זה דרך האינטרנט לא?
לא
איך עושים את זה?
יש לך אנדרואיד?
לא
ונוקיה כלשהוא?
C2
-
@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@קלמן אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS נוקיה 208
אפשר בקלות אם FTP
בכשר?- זה דרך האינטרנט לא?
לא
איך עושים את זה?
יש לך אנדרואיד?
לא,
נוקיה זה לא על אנדרואיד [וחיצוני אני יכול באימולטור] -
@MERS אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
נוקיה זה לא על אנדרואיד
אני יודע!!
רק אני רוצה להעלות לפה את היישום השאלה אם אתה משתמש באנדרואיד שאז זה קובץ APK..
או נוקיה....@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
נוקיה זה לא על אנדרואיד
אני יודע!!
רק אני רוצה להעלות לפה את היישום השאלה אם אתה משתמש באנדרואיד שאז זה קובץ APK..
או נוקיה....אולי כדאי גם וגם ולסמן שיועיל לכולם
בתודה מראש- ויישכ"ג -
@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
נוקיה זה לא על אנדרואיד
אני יודע!!
רק אני רוצה להעלות לפה את היישום השאלה אם אתה משתמש באנדרואיד שאז זה קובץ APK..
או נוקיה....אולי כדאי גם וגם ולסמן שיועיל לכולם
בתודה מראש- ויישכ"ג@MERS אמר
אולי כדאי גם וגם ולסמן שיועיל לכולם
בתודה מראש- ויישכ"גזה לנוקיה.
https://drive.google.com/drive/folders/1HoVRk_LQkvjyJ3Sjs5Xls9T8C5p5guwa?usp=sharing
וזה לאנדרואיד.
-
@MERS אמר
אולי כדאי גם וגם ולסמן שיועיל לכולם
בתודה מראש- ויישכ"גזה לנוקיה.
https://drive.google.com/drive/folders/1HoVRk_LQkvjyJ3Sjs5Xls9T8C5p5guwa?usp=sharing
וזה לאנדרואיד.
@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS אמר
אולי כדאי גם וגם ולסמן שיועיל לכולם
בתודה מראש- ויישכ"גזה לנוקיה.
https://drive.google.com/drive/folders/1HoVRk_LQkvjyJ3Sjs5Xls9T8C5p5guwa?usp=sharing
וזה לאנדרואיד.
יישכ"ג,
באיזו תכנה להשתמש [יש שם כל מיני השאלה מה להוריד] -
@אצי אמר ביש לי מכשיר כשר איך אפשר להוציא את הקלטות:
@MERS אמר
אולי כדאי גם וגם ולסמן שיועיל לכולם
בתודה מראש- ויישכ"גזה לנוקיה.
https://drive.google.com/drive/folders/1HoVRk_LQkvjyJ3Sjs5Xls9T8C5p5guwa?usp=sharing
וזה לאנדרואיד.
יישכ"ג,
באיזו תכנה להשתמש [יש שם כל מיני השאלה מה להוריד] -
תעשה שיחה ואז תעשה הקלטה ותעצור את זה ישר ואז אתה נכנס לאפשרויות ואז אתה יכול לשלוח דרך הבלוטות לפלאפון תומך או למחשב אם בלוטות בהצלחה!!!
@מוטי-ברנד זה בורך השם נמחק לי
-
@מוטי-ברנד זה בורך השם נמחק לי
-
אני יודע רק במכשיירי נוקיה - ישנם 2 אפשריות 1. להתקשר ובשיחה לעשות הקלטה ולאחר שנייה שתיים ללחוץ על סיום, הוא יכתוב לך ההקלטה קצרה מידי ובאפשריות הוא ייתן לך את רשימת ההקלטות האחרונות שם אתה יכול למחוק לערוך וגם לשלוח בבלוטוס רגיל. 2. לנתק את הטלפון לגמרי ע"י הקוד ובכניסה ללחוץ ישירות על הבלוטוס, ואח"כ הוא ייתן לך חיבור רגיל למחשב להצגת כל הקבצים. זה עבד לי גם ב 208 וגם בC2 מקווה מאד שעזרתי

-
אני יודע רק במכשיירי נוקיה - ישנם 2 אפשריות 1. להתקשר ובשיחה לעשות הקלטה ולאחר שנייה שתיים ללחוץ על סיום, הוא יכתוב לך ההקלטה קצרה מידי ובאפשריות הוא ייתן לך את רשימת ההקלטות האחרונות שם אתה יכול למחוק לערוך וגם לשלוח בבלוטוס רגיל. 2. לנתק את הטלפון לגמרי ע"י הקוד ובכניסה ללחוץ ישירות על הבלוטוס, ואח"כ הוא ייתן לך חיבור רגיל למחשב להצגת כל הקבצים. זה עבד לי גם ב 208 וגם בC2 מקווה מאד שעזרתי

@אלי-מני-amz כן כן עזרת תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות