בקשה | הדרכה לצריבת וינדוס טוגו
-
@שלמה-ווייס אמר בבקשה | הדרכה לצריבת וינדוס טוגו:
@מישהו12 בטח יש אפילו בגרסאות קודמות בהרבה כנראה שהדיסק התקנה הוא לא ווינדוס או שזה ווינדוס לא תומך בטו גו
מאיזה וינדוס תומך? מ7?
@מישהו12 לא יודע אני רק ניסיתי 10
-
@מישהו12 7 כפי הזכור לי כן
XP לא -
@מישהו12 אמר בבקשה | הדרכה לצריבת וינדוס טוגו:
עם צילומי מסך כי בעבר ניסיתי ולא הצלחתי תודה רבה
בעיקרון עם רופוס, פשוט לבחור "ווינדוס טו גו", מה שכן זה לוקח שעות, וגם הורס את האון קי בדרך כלל, ולא מומלץ מעוד המון סיבות (דרייברים ועוד).
מה שכן תוכל להשתמש בדיסק של סרגיי שמגיע עם תמיכה ממש רחבה בדרייברים, עובד מהר וחלק גם באון קי פשוט, ולכאורה יוכל לספק את צרכיך במקום ווינדוס טו גו.
נ.ב. בלי קשר עדיף לך להשתמש ב ventoy כלי מדהים שחוסך מקום, כאבי ראש ובלגן, וגם לא הורס את האון קי מרוב צריבות. -
@מישהו12 אמר בבקשה | הדרכה לצריבת וינדוס טוגו:
עם צילומי מסך כי בעבר ניסיתי ולא הצלחתי תודה רבה
בעיקרון עם רופוס, פשוט לבחור "ווינדוס טו גו", מה שכן זה לוקח שעות, וגם הורס את האון קי בדרך כלל, ולא מומלץ מעוד המון סיבות (דרייברים ועוד).
מה שכן תוכל להשתמש בדיסק של סרגיי שמגיע עם תמיכה ממש רחבה בדרייברים, עובד מהר וחלק גם באון קי פשוט, ולכאורה יוכל לספק את צרכיך במקום ווינדוס טו גו.
נ.ב. בלי קשר עדיף לך להשתמש ב ventoy כלי מדהים שחוסך מקום, כאבי ראש ובלגן, וגם לא הורס את האון קי מרוב צריבות. -
@מישהו12 אמר בבקשה | הדרכה לצריבת וינדוס טוגו:
עם צילומי מסך כי בעבר ניסיתי ולא הצלחתי תודה רבה
בעיקרון עם רופוס, פשוט לבחור "ווינדוס טו גו", מה שכן זה לוקח שעות, וגם הורס את האון קי בדרך כלל, ולא מומלץ מעוד המון סיבות (דרייברים ועוד).
מה שכן תוכל להשתמש בדיסק של סרגיי שמגיע עם תמיכה ממש רחבה בדרייברים, עובד מהר וחלק גם באון קי פשוט, ולכאורה יוכל לספק את צרכיך במקום ווינדוס טו גו.
נ.ב. בלי קשר עדיף לך להשתמש ב ventoy כלי מדהים שחוסך מקום, כאבי ראש ובלגן, וגם לא הורס את האון קי מרוב צריבות.@בנצי-20 אמר בבקשה | הדרכה לצריבת וינדוס טוגו:
@מישהו12 אמר בבקשה | הדרכה לצריבת וינדוס טוגו:
עם צילומי מסך כי בעבר ניסיתי ולא הצלחתי תודה רבה
בעיקרון עם רופוס, פשוט לבחור "ווינדוס טו גו", מה שכן זה לוקח שעות, וגם הורס את האון קי בדרך כלל, ולא מומלץ מעוד המון סיבות (דרייברים ועוד).
מה שכן תוכל להשתמש בדיסק של סרגיי שמגיע עם תמיכה ממש רחבה בדרייברים, עובד מהר וחלק גם באון קי פשוט, ולכאורה יוכל לספק את צרכיך במקום ווינדוס טו גו.
נ.ב. בלי קשר עדיף לך להשתמש ב ventoy כלי מדהים שחוסך מקום, כאבי ראש ובלגן, וגם לא הורס את האון קי מרוב צריבות.מה זה הדיסק של סרגיי?
וכן מה זה ventoy? -
@בנצי-20 אמר בבקשה | הדרכה לצריבת וינדוס טוגו:
@מישהו12 אמר בבקשה | הדרכה לצריבת וינדוס טוגו:
עם צילומי מסך כי בעבר ניסיתי ולא הצלחתי תודה רבה
בעיקרון עם רופוס, פשוט לבחור "ווינדוס טו גו", מה שכן זה לוקח שעות, וגם הורס את האון קי בדרך כלל, ולא מומלץ מעוד המון סיבות (דרייברים ועוד).
מה שכן תוכל להשתמש בדיסק של סרגיי שמגיע עם תמיכה ממש רחבה בדרייברים, עובד מהר וחלק גם באון קי פשוט, ולכאורה יוכל לספק את צרכיך במקום ווינדוס טו גו.
נ.ב. בלי קשר עדיף לך להשתמש ב ventoy כלי מדהים שחוסך מקום, כאבי ראש ובלגן, וגם לא הורס את האון קי מרוב צריבות.מה זה הדיסק של סרגיי?
וכן מה זה ventoy?@ארי אמר בבקשה | הדרכה לצריבת וינדוס טוגו:
@בנצי-20 אמר בבקשה | הדרכה לצריבת וינדוס טוגו:
@מישהו12 אמר בבקשה | הדרכה לצריבת וינדוס טוגו:
עם צילומי מסך כי בעבר ניסיתי ולא הצלחתי תודה רבה
בעיקרון עם רופוס, פשוט לבחור "ווינדוס טו גו", מה שכן זה לוקח שעות, וגם הורס את האון קי בדרך כלל, ולא מומלץ מעוד המון סיבות (דרייברים ועוד).
מה שכן תוכל להשתמש בדיסק של סרגיי שמגיע עם תמיכה ממש רחבה בדרייברים, עובד מהר וחלק גם באון קי פשוט, ולכאורה יוכל לספק את צרכיך במקום ווינדוס טו גו.
נ.ב. בלי קשר עדיף לך להשתמש ב ventoy כלי מדהים שחוסך מקום, כאבי ראש ובלגן, וגם לא הורס את האון קי מרוב צריבות.מה זה הדיסק של סרגיי?
וכן מה זה ventoy?- דיסק טכנאים
- חפש בפורום , אני חושב שעשו על זה מדריך.
-
@מישהו12 7 כפי הזכור לי כן
XP לא -
@A0533057932 הורדתי מדרייב התוכנות את הiso שלל כל הגרסאוץ של וינדווס 7 (בקובץ אחד) וא"א טוגו..
@מישהו12 למה הורדת את זה?
תוריד פשוט ואמור להיות למיטב זכרוני -
@מישהו12 למה הורדת את זה?
תוריד פשוט ואמור להיות למיטב זכרוני@A0533057932 אמר בבקשה | הדרכה לצריבת וינדוס טוגו:
@מישהו12 למה הורדת את זה?
תוריד פשוט ואמור להיות למיטב זכרונילא הבנתי, אז מה כן להוריד?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות