נוקיה C2 בהזמנה מחו"ל
-
ראיתי שכותבים שם שזה תואם כשר, וחלק מהרוכשים כתבו שעובד להם מצויין עם סים כשר של פרטנר,
האם זה יעבוד לי גם על חברות אחרות [הוט מובייל / סלקום] או שאצטרך פריצה? -
@בן-דוד אמר בנוקיה C2 בהזמנה מחו"ל:
האם זה יעבוד לי גם על חברות אחרות [הוט מובייל / סלקום] או שאצטרך פריצה?
לכאורה לא.
תמיד אפשר לנסות ומקסימום עם לא עובד לזרוק לפח את המכשיר....@שמואל אמר בנוקיה C2 בהזמנה מחו"ל:
@בן-דוד אמר בנוקיה C2 בהזמנה מחו"ל:
האם זה יעבוד לי גם על חברות אחרות [הוט מובייל / סלקום] או שאצטרך פריצה?
לכאורה לא.
תמיד אפשר לנסות ומקסימום עם לא עובד לזרוק לפח את המכשיר....כשאתה אומר לכאו' לא זה משהו ספציפי לקישור שהבאתי?
יש מכשירים שכן יעבדו עם הנ"ל? -
@שמואל אמר בנוקיה C2 בהזמנה מחו"ל:
@בן-דוד אמר בנוקיה C2 בהזמנה מחו"ל:
האם זה יעבוד לי גם על חברות אחרות [הוט מובייל / סלקום] או שאצטרך פריצה?
לכאורה לא.
תמיד אפשר לנסות ומקסימום עם לא עובד לזרוק לפח את המכשיר....כשאתה אומר לכאו' לא זה משהו ספציפי לקישור שהבאתי?
יש מכשירים שכן יעבדו עם הנ"ל? -
@שמואל אמר בנוקיה C2 בהזמנה מחו"ל:
@בן-דוד לא.
בכללי אני אומר שאין C2 עם IMEI כשר.אז מה עשו כל אותם אנשים שנתנו ביקורת וכתבו שזה עובד להם על פרטנר בלי לפרוץ?
-
ראיתי שכותבים שם שזה תואם כשר, וחלק מהרוכשים כתבו שעובד להם מצויין עם סים כשר של פרטנר,
האם זה יעבוד לי גם על חברות אחרות [הוט מובייל / סלקום] או שאצטרך פריצה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות