איפוס יאנג כשר במערכת הפעלה שחסמו את האפשרות לפתוח את הריקברי
-
תגובה: איפוס יאנג כשר
יש לי מערכת הפעלה שאי אפשר לפתוח את הריקברי, יש למישהו מושג איך אפשר לפרוץ את זה?
זה מה שכתוב לי כשאני מפעיל את הפלאפון לפי הכללים מסך הבית+מקש ווליום תחתון:

אשמח לעזרתכם תודה רבה!
-
תגובה: איפוס יאנג כשר
יש לי מערכת הפעלה שאי אפשר לפתוח את הריקברי, יש למישהו מושג איך אפשר לפרוץ את זה?
זה מה שכתוב לי כשאני מפעיל את הפלאפון לפי הכללים מסך הבית+מקש ווליום תחתון:

אשמח לעזרתכם תודה רבה!
-
תגובה: איפוס יאנג כשר
יש לי מערכת הפעלה שאי אפשר לפתוח את הריקברי, יש למישהו מושג איך אפשר לפרוץ את זה?
זה מה שכתוב לי כשאני מפעיל את הפלאפון לפי הכללים מסך הבית+מקש ווליום תחתון:

אשמח לעזרתכם תודה רבה!
@נתן-לב הוא כותב אזהרה שהורדת מערכת OS מותאמת אישית יכולה לגרום לנזק אם אתה בכל זאת רוצה בכך לחץ על מקש ווליום עליון ובשביל לבטל לחץ על מקש ווליום תחתון
-
תגובה: איפוס יאנג כשר
יש לי מערכת הפעלה שאי אפשר לפתוח את הריקברי, יש למישהו מושג איך אפשר לפרוץ את זה?
זה מה שכתוב לי כשאני מפעיל את הפלאפון לפי הכללים מסך הבית+מקש ווליום תחתון:

אשמח לעזרתכם תודה רבה!
@נתן-לב אמר באיפוס יאנג כשר במערכת הפעלה שחסמו את האפשרות לפתוח את הריקברי:
תגובה: איפוס יאנג כשר
יש לי מערכת הפעלה שאי אפשר לפתוח את הריקברי, יש למישהו מושג איך אפשר לפרוץ את זה?
זה מה שכתוב לי כשאני מפעיל את הפלאפון לפי הכללים מסך הבית+מקש ווליום תחתון:

אשמח לעזרתכם תודה רבה!
ראה מה כתב @מוטי-ברנד בהודעה הקודמת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות