הורדת iso של ווינדוס 10 מאתר מייקרוסופט
-
@A0533057932 אתה כן רואה שינוי? כי מה שיש בתמונה שהבאת פה, יש לי במצב רגיל בלי אנדרואיד
@איציק-דייטש ובמצב אנדרואיד לאחר רענון זה מה שניהיה

-
זה קישור ל64 תקף ל24 שעות
https://software-download.microsoft.com/pr/Win10_2004_Hebrew_x64.iso?t=f18a951c-d754-493b-bee4-a574f81b568b&e=1594451531&h=0fcc1fba83de91e0c5cb02bf35738e0bוזה קישור ל32 תקף ל24 שעות
https://software-download.microsoft.com/pr/Win10_2004_Hebrew_x32.iso?t=f18a951c-d754-493b-bee4-a574f81b568b&e=1594451531&h=d16217d79ce9dfb002b2920b2b375494 -
@איציק-דייטש ובמצב אנדרואיד לאחר רענון זה מה שניהיה

@A0533057932 אמר בהורדת iso של ווינדוס 10 מאתר מייקרוסופט:
@איציק-דייטש ובמצב אנדרואיד לאחר רענון זה מה שניהיה

למה לא אמרת לפני זה שצריך לרענן??! עכשיו הבנתי, תודה רבה
-
@A0533057932 אמר בהורדת iso של ווינדוס 10 מאתר מייקרוסופט:
@איציק-דייטש ובמצב אנדרואיד לאחר רענון זה מה שניהיה

למה לא אמרת לפני זה שצריך לרענן??! עכשיו הבנתי, תודה רבה
@איציק-דייטש לפעמים לא אוחזים את הדברים הפשוטים מרוב שהם פשוטים ושוכחים שגם לנו זה היה פעם לא פשוט
-
@איציק-דייטש לפעמים לא אוחזים את הדברים הפשוטים מרוב שהם פשוטים ושוכחים שגם לנו זה היה פעם לא פשוט
@A0533057932 נכון
-
טיפ, כשנכנסים למצב של אנדרואיד ואחרי הריענון שרואים כבר מצב הורדה אפשר לצאת ממצב אנדרואיד בלי לרענן, ואפשר להמשיך עם ההורדה -
@יהודא-כהן צריך וממש פשוט לפרוץ פשוט מפעילים את זה https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1566958430448-digiboy_activate-online_v12.cmd אונליין וזהו
-
@יהודא-כהן יש כבר יביאו לך ההתותחים כאן
-
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות