עזרה | 208 כשר בלוטוס לא מתחבר
-
@יהונתןב מה הכוונה לא מצליח להתחבר? כותב חיבור נכשל?
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | 208 כשר בלוטוס לא מתחבר:
@יהונתןב מה הכוונה לא מצליח להתחבר? כותב חיבור נכשל?
כן
-
@מוטי-ברנד אמר בעזרה | 208 כשר בלוטוס לא מתחבר:
@יהונתןב שלא יתחבר רק שיתאים את הבלוטוס לפלאפון
טוב אני אנסה.. זה קרה לך פעם וזה מה שסידר את זה?
-
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | 208 כשר בלוטוס לא מתחבר:
@יהונתןב מה הכוונה לא מצליח להתחבר? כותב חיבור נכשל?
כן
@יהונתןב וניסית איפוס הגדרות?
-
@יהונתןב וניסית איפוס הגדרות?
@שלמה-ווייס לא זה לא שלי של חבר ששאל אותי, שהטלפון יהיה אצלי אני אנסה את הנ"ל..
-
@מוטי-ברנד אמר בעזרה | 208 כשר בלוטוס לא מתחבר:
@יהונתןב שלא יתחבר רק שיתאים את הבלוטוס לפלאפון
טוב אני אנסה.. זה קרה לך פעם וזה מה שסידר את זה?
-
@יהונתןב כן כמה פעמים כי רוב הבלוטוסים לא מתחברים לנוקיה 208 וC2 כשר הוא מתחבר פעם אחת ואז הוא פתאום מפסיק להתחבר וזה הפתרון כדי לחבר אותו עוד פעם
@מוטי-ברנד חידוש בשבילי... תמיד יש פעם ראשונה
-
@יהונתןב כן כמה פעמים כי רוב הבלוטוסים לא מתחברים לנוקיה 208 וC2 כשר הוא מתחבר פעם אחת ואז הוא פתאום מפסיק להתחבר וזה הפתרון כדי לחבר אותו עוד פעם
@מוטי-ברנד אהה.. טוב תודה אני אנסה את זה ואם לא יעזור אנסה שחזור הגדרות יצרן
-
@מוטי-ברנד אהה.. טוב תודה אני אנסה את זה ואם לא יעזור אנסה שחזור הגדרות יצרן
-
-
הבלוטוס הפסיק להתחבר לאוזניות , הוא סורק ומזהה אבל לא מצליח להתחבר, בחנות אמרו "שזה בעיה בגרסה וצריך לקחת את הטלפון לרמת גן ליומיים" וזה יעלה 150.. למישהו יש מושג..?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
