עזרה | איזה מחשב עדיף?
-
@מישהו12 מסקנה
אני ממליץ לך ללכת על הדל ולקבל משהו חדש עם אחריות וגם נוח מאוד
ולדעתי אתה לא תנצל 50 אחוז מהמשאבים שהוא נותן -
@מישהו12 כן בהחלט
-
@מישהו12 כן בהחלט
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | איזה מחשב עדיף?:
@מישהו12 כן בהחלט
הוא מספיק חזק כדי לחגוג עליו עם לינוקסים למינהם וכו בוירטואל בוקס כל פעם רק אחד?
-
@מישהו12 אגב למקינטוש מספיק להקצות 3 גיגה ראם ואני הצלחתי אפילו עם 2 ולינוקס אפילו אובנטו מספיק 2 ולכתחילה 4
-
@מישהו12 אגב למקינטוש מספיק להקצות 3 גיגה ראם ואני הצלחתי אפילו עם 2 ולינוקס אפילו אובנטו מספיק 2 ולכתחילה 4
-
-
@bbn אמר בעזרה | איזה מחשב עדיף?:
@מישהו12 אמר בעזרה | איזה מחשב עדיף?:
אני נתתי לו פעם 4 והוא לא זז!
זה גם תלוי במעבד בדיסק קשיח
מסביר הכל, זה היה על מחשב דפוק
-
@מישהו12 כשמשתמשים בוירטואליזציה לא משתמשים בשום תוכנה אחרת במחשב ואז מספיק שאתה משאיר למארח 2-4 וכלום לא יתקע
-
@מישהו12 כשמשתמשים בוירטואליזציה לא משתמשים בשום תוכנה אחרת במחשב ואז מספיק שאתה משאיר למארח 2-4 וכלום לא יתקע
-
@שלמה-ווייס פעם אמרו לי שמאיזשהוא מעבד הוא כבר לא תומך xp...ואת xp אני ממש צריך.הוא יעבוד בוירטואל על הדל?
-
@שלמה-ווייס פעם אמרו לי שמאיזשהוא מעבד הוא כבר לא תומך xp...ואת xp אני ממש צריך.הוא יעבוד בוירטואל על הדל?
@מישהו12 אין שום סיבה שלא יעבוד אין לי מושג מי אמר ולמה אמר
-
@שלמה-ווייס פעם אמרו לי שמאיזשהוא מעבד הוא כבר לא תומך xp...ואת xp אני ממש צריך.הוא יעבוד בוירטואל על הדל?
@מישהו12 אגב אני לא הכי מכיר את ווסטרו אבל בכל האינספירון למיניהם ה8 ראם נמצא בחריץ אחד ותמיד ניתן להוסיף עוד 8 בשני וזה ממש זול להוסיף
-
@מישהו12 אגב אני לא הכי מכיר את ווסטרו אבל בכל האינספירון למיניהם ה8 ראם נמצא בחריץ אחד ותמיד ניתן להוסיף עוד 8 בשני וזה ממש זול להוסיף
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | איזה מחשב עדיף?:
@מישהו12 אגב אני לא הכי מכיר את ווסטרו אבל בכל האינספירון למיניהם ה8 ראם נמצא בחריץ אחד ותמיד ניתן להוסיף עוד 8 בשני וזה ממש זול להוסיף
זה עוד 239 שח לפי האתר שבו אני אזמין בע"ה את הדל
-
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | איזה מחשב עדיף?:
@מישהו12 אגב אני לא הכי מכיר את ווסטרו אבל בכל האינספירון למיניהם ה8 ראם נמצא בחריץ אחד ותמיד ניתן להוסיף עוד 8 בשני וזה ממש זול להוסיף
זה עוד 239 שח לפי האתר שבו אני אזמין בע"ה את הדל
@מישהו12 לא הצעתי לך לשדרג דרכם... רק להזמין לבד ולהוסיף אבל שוב אני עדיין לא מאמין שתצטרך
-
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | איזה מחשב עדיף?:
@מישהו12 אגב אני לא הכי מכיר את ווסטרו אבל בכל האינספירון למיניהם ה8 ראם נמצא בחריץ אחד ותמיד ניתן להוסיף עוד 8 בשני וזה ממש זול להוסיף
זה עוד 239 שח לפי האתר שבו אני אזמין בע"ה את הדל
@מישהו12 יש הבדל קטנטן של 3 שנים לרעת הלנובו
ובנוגע להבדל בין המעבדים
https://cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Core-i7-7500U-vs-Intel-Core-i5-10210U/m171274vsm819403
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות